کد خبر 1239927
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۴
عرضه جدیدترین مدل لندرور دیفندر با ۵۱۲ اسب بخار و فضای داخلی لوکس

شرکت تیونینگ از خودرو بروز شده لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ با ۵۱۲ اسب بخار قدرت رونمایی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از های پبیست؛ شرکت تیونینگ خودرو منهارت از نسخه بروز شده شاسی‌بلند لندرور دیفندر رونمایی کرده، که نام تجاری این مدل DP ۵۰۰ است.  اگرچه لندرور دیفندر جدید به عنوان یک مدل آف‌رود طراحی شده، اما واقعیت مجارا چیز دیگری است و آن‌هم این است که اکثر دارندگان این خودرو در جاده‌های آف‌رود با آن رانندگی نمی‌کنند. به همین دلیل، این شرکت در تلاش است تا به جای بهبود توانایی‌های خارج از جاده، برای عملکرد بهتر در خیابان متمرکز شود.

* مشخصات فنی خودرو لندرور دیفندر

شرکت تیونینگ در ابتدا کار خود را  با مدل چهارچرخ محرک لندرور دیفندر به نام P۴۰۰ AWD  آغاز کرد؛ این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که به‌طور معمول ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. ریمپ ساده ECU باعث می‌شود قدرت به ۵۱۲ اسب بخار و گشتاور به ۷۱۰ نیوتن‌متر برسد؛ این عملکرد یعنی تقریباً به اندازه قدرتی که لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ دارد و اکنون توسط لندرور به فروش می‌رسد.

عرضه جدیدترین مدل  لندرور دیفندر با فضای داخلی لوکس

گفتنی است؛ منهارت سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ نصب کرده که به همراه لوله‌های خروجی با روکش کربن یا سرامیک در بازار به فروش می‌رسد. مشتریان همچنین می‌توانند ترمزهای به‌روزشده را انتخاب کنند و ارتفاع سیستم تعلیق بادی استاندارد خودرو را ۳۰ میلی‌متر کاهش بدهند. 

عرضه جدیدترین مدل  لندرور دیفندر با فضای داخلی لوکس

ظاهر دیفندر نیز با استفاده از رینگ‌های ۲۴ اینچی که در لاستیک‌های ۲۹۵/۳۰ پیچیده شده‌اند، بروز شده است. اگر مشتریان چنین رینگ‌های بزرگی را دوست نداشته باشند، این شرکت رینگ‌های کوچک‌تر ۲۲ اینچی را نیز با لاستیک‌های ۲۹۵/۴۰ برای ارائه دارد. منهارت همچنین پوشش پیشرانه و ملحقات گل‌گیر را با رنگ مشکی پیشنهاد می‌دهد و همچنین مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی روی بدنه نیز در صورت سفارش، وجود دارد. تعداد اندکی از تغییرات در فضای داخلی کابین این خودروی لوکس ایجاد شده است که از آن جمله می‌توان به چرم آلکانترا و قطعات چرمی اشاره کرد. منهارت همچنین مجموعه‌ای بی‌نظیر از صندلی‌های Recaro را برای راننده و سرنشین جلو ارائه می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    سلام . لعنت به فری بنفش که از همه چی عقب مانده گزاشته شدند ....
    • بی نام‌ IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      2 0
      چهل ساله به اسم حمایت از تولید ملی دوتا خودروساز را کردند حیات خلوت کلی پول درآوردن ربطی به این دولت اون دولت نداره این سیاست همه ی دولت ها هست
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 1
    من يک موتور هندا مدل 81 دارم و تو آرزوى داشتن يک پرايد موندم چ برسه به اين
  • نورعلی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    خدا به ما رحم کند ما از خدا یک خانه گوچک می‌خواهیم بریم زندکی کنیم همه بفکر ماشین مد روزند
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    2 0
    متاسفانه عمر ما طی شد و علیرغم سالها کار و تحصیل ، در تهیه ابتدایی ترین کالاهای زندگی دچار مشکل هستیم ،،،،همه اش به مدیران بیسواد و بی تدبیر و تنگ نظر برمی گردد که به جز جنگ و درگیری و شعارهای دور از فرهنگ و اخلاق چیز دیگری بلد نیستند ، در روابط بین‌الملل با کشورهایی رابطه عمیق داریم که به گواهی تاریخ بجز بد ذاتی از آنها چیزی سراغ نداریم . معلوم نیست رابطه ما با جهان مترقی که عقلانی و کودکانه می شود که منافع ملی احیا و حفظ شود.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    هر کاری که بکنن هرگز نمیتونن به پای محصولات سایپا برسند ما با فاصله زیاد از اونها جلوتریم البته از در عقب صندلی جلو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس