کد خبر 1239880
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
سرمربی کره جنوبی: از ایران شناخت داریم/ در گروه سخت و متوازنی قرار گرفتیم

سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی بعد از همگروهی با ایران گفت: در گروه سخت و متوازنی قرار گرفتیم.

به گزارش مشرق، تیم ملی کشورمان امروز در قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم های کره جنوبی، عراق، امارات، سوریه و لبنان رقیب شد.

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره چنوبی بعد از همگروهی با تیم ملی کشورمان در این رقابت ها، گفت: ما نباید موقعیت خود را با تیم های دیگر مقایسه کنیم و باید به آمادگی خودمان تمرکز کنیم. مهمترین نکته این است که باید چه کاری انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. بازیکنان خوبی داریم و آنها می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. باید خودمان برای این رقابت ها آماده کنیم و به نظرم مقایسه کردن شرایط خودمان با رقبا درست نیست.

وی درباره فشاری که روی آنها قرار دارد، گفت: فشار همیشه در فوتبال است و آن چیزی که اهمیت دارد این است که ما خود را به بهترین شکل ممکن آماده این رقابت ها کنیم. البته در گروه دشواری قرار داریم و مهمترین چیز در این شرایط آمادگی برای حضور در رقابت ها و لذت بردن از بازی ها است.

سرمربی کره جنوبی در پایان درباره اینکه تیمش در گروه سختی قرار گرفته یا خیر گفت: وضعیت قرعه کشی مشخص بود و نمی توانیم بگوییم در گروه سختی قرار گرفتیم یا نه. ما از برخی از رقبای خود شناخت داریم. با لبنان بازی کردیم و با ایران هم بازی دوستانه انجام دادیم. در شرایط کنونی باید رقبای خود را بررسی کنیم و برای پیروز شدن مقابل آنها تمام تلاش خود را انجام دهیم. کره جنوبی در دوره گذشته جام جهانی تلاش زیادی کرد تا به صعود صعود کند و به نظرم تجربه خوبی در این زمینه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید صدریان IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    بسمه تعالی با سلام بامید پیروزی ایران و کره جنوبی و برگزار ی فینالی جالب در دوبازی پیش رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس