کد خبر 1239723
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
اعتراض بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل گل‌گهر

بازیکنان پرسپولیس با وجود پیروزی مقابل گل گهر در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، از شرایط حاکم بر پرسپولیس گلایه کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه موفق شد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود.

در پایان این مسابقه، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با خبرنگاران صحبت و به شرایط حاکم بر این باشگاه اعتراض کردند.

سیدجلال حسینی: عرب، انصاریفرد و رسول پناه باید صحبت کنند

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس با اشاره به انتقاداتی که از مدیریت سابق این باشگاه وجود دارد، گفت: آقایان عرب، انصاری‌فرد و رسول‌پناه باید در خصوص کارهایی که در این چند سال کرده‌اند، حرف بزنند. آنها اگر مرد باشند، بگویند چه بر پرسپولیس گذشته است.

حسینی ادامه داد: مدیران سابق باید بگویند وزارت ورزش یا جاهای دیگر چه کار با پرسپولیس کرده‌اند. ما هم با سند و مدرک حرف خواهیم زد.

کنعانی زادگان: هرچه از دهانشان درمی‌آید می‌گویند

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس پولی ندارد، گفت: بعضی از تیم‌ها که بیشتر از ما دریافتی داشته‌اند هرچه از دهانشان در می‌آید می‌گویند و اعتراض می‌کنند. خواهش می‌کنم قرارداد آنها را با بازیکنان پرسپولیس مقایسه کنید.

کنعانی زادگان افزود: نمی دانم چه بگویم. مگر می‌شود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود و نایب قهرمان شود اما هزار تومان پاداشش را نگرفته باشد؟

نورالهی: از مدیریت باشگاه گلایه داریم

احمد نورالهی دیگر بازیکن پرسپولیس بود که از شرایط مالی گلایه کرد. او گفت: ب ازیکنان از جان مایه می‌گذارند و هر هفته با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند تا مبادا اتفاقی رخ دهد و قهرمان نشویم. حدود ۵۰-۶۰ درصد دریافتی داشته‌ایم. ما به عشق هواداران کار می‌کنیم و اگر قرار باشد باشگاه کاری برای ما نکند، کار ما یک طرفه خواهد بود.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: از مدیریت باشگاه گلایه داریم. نمی‌دانم مدیران ما چه می‌کنند. بازیکنان زحمت می‌کشند، اما باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد و همه نسبت به این موضوع گله دارند. تا آخر عمر مدیون هواداران هستیم و برای آنها زحمت می‌کشیم به شرطی که مدیریت باشگاه کاری برای بازیکنان بکند.

ترابی: مدیرعامل به مشکلات رسیدگی کند

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم قدم به قدم به قهرمانی نزدیک می‌شود، گفت: پرسپولیس همیشه یک دل بوده و به همین خاطر است که نتیجه می‌گیرد.

این بازیکن در خصوص مسائل مالی هم گفت: در مسائل مالی مشکل داریم و ان‌شاءالله مدیرعامل باشگاه رسیدگی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پیروزه IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 3
    اقای نورالهی شما چرا استرس دارید تاداورهای خوبی که داریم مشکل حله تازه بابا مسعود هم است دیگه از چی میترسی
    • كيسه سوز IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 1
      نه كه هفته پيش براي گل گهر جلوي اس تق لال پنالتي گرفتن.چرا هفته پيش لال بودين ؟؟؟؟؟
  • بهنام IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 2
    زرشک تیم حکومتی داره گلایه میکنه وای از روزی که متهم خودش رو مظلوم بگیره داره از آسمون و زمین براتون یار کمکی و پول میاد گله هم دارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس