کد خبر 1239641
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
کارشناس داوری: مدافع گل گهر ناخواسته به پرسپولیس پنالتی داد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی صحنه‌های مهم دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در نیمه اول پرداخت.

به گزارش مشرق، در خصوص داوری دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر در نیمه اول، اظهار داشت: اشکان خورشیدی داوربا تجربه‌ای است. او هرکجا دید که بازی به سمت خشونت می‌رود با کارت زرد جریمه و بازی را کنترل کرد. در واقع کارت‌های زردی که به بازیکنان داد درست بود. او بازی را به خوبی مدیریت کرد. با همه بازیکنان صحبت می‌کند و به همین خاطر بازیکنان راحت‌تر تصمیماتش را می‌پذیرند.

وی در مورد گل تیم گل گهر در ابتدای بازی عنوان کرد: این گل به درستی آفساید اعلام شد چرا که مهاجم گل گهر حدود یک متر در آفساید بود.

سلیمانی در مورد پنالتی پرسپولیس گفت: پنالتی کاملا صحیح بود. درست است که مدافع گل گهر قصدی برای زدن نداشت اما بی احتیاطی کرد. در یک بازی ممکن است بازیکن با بی احتیاطی حتی اخراج شود. در این صحنه بازیکن گل گهر تعادل خودش را از دست داد و باعث شد عالیشاه که مسیر خودش را می‌رفت هم کنترلش را از دست بدهد و زمین بخورد.

وی افزود: عالیشاه اصلا حالت سرنگونی نداشت و نمی‌توان گفت تمارض کرده، مدافع گل‌گهر تعادلش را از دست داد و هرچقدر هم تلاش کرد نتوانست از برخورد جلوگیری کند. او ناخواسته عالیشاه را شارژ کوچکی کرد و پنالتی داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    5 1
    داور خوشگل بازیو واسه سوگلی دراورد.
    • میلاد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 3
      تورو خدا میشه اینقدر حرف مفت نزنید!!! تا موقعی که سپاهان میبره، ششتقلال میبره بازی درسته وهیچ حرف وحدیثی نیس، اصن ازنظر شما لیگ عادلانه هستش، اما تاوقتی که پرسپولیس میبره، هزاران انگ مبجسبونن به تیم پرسپولیس، خجالت نمیکشید ضعف تیمتون رو به این واون نسبت میدید، جون مادرتون برید کنار بزار باد بیاد!!!!!
  • لنگیه کیسه کش هستم IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 0
    ابرو ماه و مه خورشید و فلک در کارن تا پیروزی جامی برد و حالی ببرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس