یورو 2020| واکنش انریکه به اشتباه مرگبار دروازه‌بان اسپانیا / دالیچ: کرواسی به هدفش رسید!

لوئیس انریکه پس از پیروزی ارزشمند مقابل کرواسی در دیداری جذاب به تمجید از موراتا پرداخت و واکنشی جالب نسبت به اشتباه مرگبار اونای سیمون نشان داد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در دیدار تماشایی یک هشتم نهایی یورو 2020، تیم ملی اسپانیا پس از 120 دقیقه بازی مقابل تیم ملی کرواسی به برتری 5 بر 3 رسید و پرگل ترین بازی تاریخ فوتبال را به نمایش گذاشت.

لوئیس انریکه پس از این برد تماشایی اظهار داشت: به نظرم هیچ مربی ای در تیم های ملی وجود ندارد که قدرِ بازیکنی مثل موراتا را نداند. هیچ مربی اعتقاد ندارد که موراتا بازیکنی است که به درد نمی خورد. او فوق العاده بود و یک نمایش خارق العاده و مسلط را به ثبت رساند. آلوارو برای ما گل زد و ما خوشحالیم که مهاجمی مثل او داریم. تیم ملی به چنین بازیکنی نیاز دارد.

آلوارو موراتا گل چهارم و برتری تیم ملی اسپانیا را در شرایطی به ثبت رساند که بسیاری از هواداران تیم ملی اعتقاد داشتند که او باید نیمکت نشین شود و نباید به بازی آید.

بیشتر بخوانید:

قدرت‌نمایی ماتادورها مقابل نایب‌قهرمان جهان

واکنش انریکه به اشتباه مرگبار دروازه‌بان اسپانیا

سرمربی اسپانیا گفت: من آماده چنین بازی هایی هستم. دوست دارم چنین بازی های تماشایی را مربیگری کنم ولی شاید طرفداران یا خانواده ام چنین نظری نداشته باشند. من تیمی ساختم که برای چنین مسابقه ای آماده است و راستش را بگویم، ما یک اشتباه بزرگ در ابتدای بازی انجام دادیم ولی در نهایت این ما بودیم که برنده بازی شدیم. این اتفاق بسیار زیباست و من خوشحالم که این دیدار به ما شانس مجددی داد.

انریکه در خصوص اشتباه مرگبار اونای سیمون، دروازه بان خود نیز گفت: اونای یک درس بزرگ به همه بازیکنان داد. فوتبال پر است از اشتباهات ولی مهم این است که شما چگونه به آن واکنش نشان می دهید. او مهارهایی فوق العاده به ثبت رساند و به همین خاطر است که ما به او اعتماد داریم و دروازه بان اول آن را می نامیم. من به عنوان بازیکن و مربی بازی های عجیب و غریب زیادی را تجربه کردم ولی این بازی با بقیه فرق داشت.

لوئیس انریکه که پیش از سرمربیگری در تیم ملی اسپانیا، هدایت بارسلونا را برعهده داشت سال 2016 ، برد 6 بر یک بارسلونا مقابل پاریس را تجربه کرده بود.

واکنش انریکه به اشتباه مرگبار دروازه‌بان اسپانیا

و اما زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی پس از این باخت شکوهمند از بازیکنانش قدردانی کرد و اظهار داشت: ما عالی بازی کردیم و هر چه داشتیم و نداشتیم در زمین گذاشتیم. ما توانستیم بازی را 3 بر 3 به تساوی کشانیم. در وقت های اضافی شانس گلزنی داشتیم ولی در آخر برد از آن ما نشد. هدف ما این بود که به مرحله حذفی برسیم که رسیدیم. ما مقابل تیمی بزرگ مثل اسپانیا شکست خوردیم.

ایوان پریشیچ در این بازی به دلیل ابتلا به کرونا در دسترس نبود و همین مسئله باعث شد تا صدای دالیچ درآید. او گفت: حتی یک بازیکن کلیدی هم در تیم ملی می تواند یک ضربه بزرگ به تیم وارد کند. ما نه یک بازیکن، 2 بازیکن را در اختیار نداشتیم. هم پریشیچ و هم لوورن. ما بهترین نمایشمان را نشان دادیم تا نتیجه ای بزرگ کسب کنیم. به آن هم نزدیک شدیم ولی در انتها برد از آن ما نشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    انشالله دوباره به بارسا برگردی اسطوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس