کد خبر 1238899
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
محمد علی نمازی

نمازی عضو حزب کارگزاران گفت:ابراهیم رئیسی عمل به وعده های انتخاباتی را اطلاع رسانی کند.

به گزارش مشرق، محمد علی نمازی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضعیت فعلی جریان متبوع خود، گفت: اصلاح طلبان در گام نخست در فکر سازماندهی خود هستند و این یعنی عبرت آموزی و توجه به نیازهای کشور در شرایط تازه و ارزیابی موجودی خود، اصلاحات قطعا باید به سمت ساماندهی و رفع نواقص خود برود و شروع تازه‌ای برای کار تشکیلاتی خود در دستور کار قرار دهد.

او با اشاره به تشکیل دولت سیزدهم هم ادامه داد: جریان اصلاحات در گذشته هم ثابت کرده که وقتی دولت را از دست می‌دهد در فکر کارشکنی، تخریب و ایجاد مزاحمت نیست، بلکه به عنوان یک دلسوز نگاه انتقادی به رقیب و دولت دارد. اصلاحات ضمن اینکه به تجدید قوای خود خواهد پرداخت، از سوی دیگر هم توجه به عملکرد دولت جدید خواهد داشت.

نمازی افزود: سید ابراهیم رئیسی در ایام انتخابات شعارهایی را مطرح کرده است، البته ما برنامه منسجمی از او شاهد نبودیم اما اصلاحات درخواست اجرایی شدن همین وعده‌ها را از دولت دارد و اگر طبق زمان بندی طبیعی نتواند به وعده‌های خود عمل کند باید اطلاع رسانی کرده و همه را در جریان قرار دهد. اصلاحات باید به عنوان یک منتقد دلسوز مردم، نظام و کشور در صحنه حضور یافته و نقش خود را در تعامل با دولت جدید در حمایت‌گری و انتقاد ایفا کند. معتقدم این برنامه خوبی است که اصلاح طلبان باید به دنبال آن باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 0
    ادامه نمازت را در مشرق الاذکار شیکاگو بجای بیاور و توصیه ات را درحاشیه تلمود خود درج بُنمای!
  • حمید IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    جناب نمازی لطفا در مورد علت رد صلاحیت خودتان جهت نمایندگی مجلس یک اطلاع رسانی داشته باشید بعد از ان اگر مردم قبول کردند بعنوان منتقد دلسوز مردم خودتان را معرفی کنید.
  • DE ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    از توصیات زیاد شما مشعوف شدیم. حالا بزارید نفس بکشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس