کد خبر 1238592
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
واکنش النجباء به عملیات ترکیه: دولت سکوت کند، اقدام می‌کنیم - کراپ‌شده

رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء در صفحه توئیتر خود به حمله بامداد امروز آمریکا به مواضعی در مرز عراق و سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «علی الاسدی»، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء، با انتشار پیامی در توئیتر به حمله تروریستی شب گذشته آمریکا علیه مرزبانان الحشد الشعبی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

بحرین تسلیم طاغوت زمان نخواهد شد

او نوشت: «به نظر می‌رسد رژه نظامی الحشد الشعبی برای اشغالگر و دست‌نشانده‌هایش گران تمام شده و خشم آنان را برانگیخته است که برای جنایتی دیگر در کنار جنایات زشت سابق خود عجله کرده و نیروهای مرزبان الحشد الشعبی را هدف بمباران قرار دادند

الاسدی افزود: «این دلیل دیگری علاوه بر دلایل پیشین است که ثابت می‌کند اشغالگر صلاح و ثبات این کشور را نمی‌خواهد. این ضایعه را به خودمان و برادرانمان در تیپ ۱۴ بسیج مردمی تسلیت می‌گوییم و به اشغالگر می‌گوییم: اقدام زشتی مرتکب شدی و تبعات حماقت خود را خواهی دید.»

بامداد امروز منابع خبری در عراق و سوریه از حمله هوایی هواپیماهای ناشناس به مواضعی در منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق خبر دادند و دقایقی بعد روشن شد که این حمله به یک پایگاه پشتیبانی و لجستیکی تیپ ۱۴ الحشد الشعبی عراق بوده است.

دقایقی پس از آن نیز وزارت دفاع آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ضمن قبول مسئولیت این حمله اذعان کرد، «جنگنده‌های این کشور یکشنبه‌شب به وقت واشنگتن به دستور «جو بایدن»، رئیس جمهور این کشور، حملات دقیقی را به مناطقی در بوکمال در مرز سوریه و عراق  انجام داده است».

در این حمله چهار نیروی عراقی به شهادت رسیده‌اند. احمد المکصوصی فرمانده تیپ ۱۴ الحشد با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت همکارانش خطاب به فرماندهی الحشد اعلام کرده که نیروهایش آماده انتقام‌گیری هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    2 0
    امریکای احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس