پرسپولیس بدون راهکار در انتظار جریمه فیفا!

باشگاه پرسپولیس در حالی باید تا چهار روز آینده حدود ۷۰۰ هزار دلار به طلبکاران خارجی خود پرداخت کند که تا این لحظه سرخپوشان هیچ پولی در بساط ندارند.

به گزارش مشرق، با وجود اینکه تنها ۴۸ ساعت به پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون باقی مانده،‌ اما این باشگاه عملاً هیچ راهکاری برای پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری (به‌علاوه ۵ درصد سود سالیانه) این مربی آرژانتینی ندارد و احتمالاً تا چند روز آینده باید منتظر جریمه جدید پرسپولیس از سوی فیفا و احتمالاً بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی و شاید هم جرایم دیگر از جمله کسر امتیاز بود.

مدیران باشگاه پرسپولیس که در چند ماه گذشته مبلغ سنگینی را برای پرداخت مطالبات بودیمیر و دستمزد بازیکنان از منابع مختلف قرض کردند و با توجه به حجم بالای مبلغ قرض شده دیگر نمی‌توانند از این راه مطالبات کالدرون را فراهم کنند و در این شرایط تنها امید دارند فیفا مهلت بیشتری برای پرداخت مطالبات کالدرون در اختیار آنها قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

طلب کالدرون تامین نشد؛ شمارش معکوس برای محرومیت

به گزارش تسنیم، هیئت مدیره پرسپولیس در روزهای گذشته جلساتی با کارگزار این باشگاه برای تعیین تکلیف همکاری طرفین در فصل آینده برگزار کرد که این جلسه نیز بدون خروجی خاصی به پایان رسیده است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند با تعیین تکلیف وضعیت کارگزار برای فصل آینده، مبلغی را به‌عنوان پیش پرداخت از این شرکت یا اسپانسر جدید (در صورت فسخ قرارداد با کارگزار فعلی) دریافت و مشکل پرداخت مطالبات کالدرون و همچنین پرداختی به بازیکنان این تیم را حل کنند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و تلاش سرخپوشان در این راه بی‌نتیجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر طلب ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون، طبق رأی دادگاه عالی ورزش تا چهار روز آینده باید حدود ۱۰۰ هزار دلار به خواکین، دستیار کالدرون پرداخت کند. این وضعیت در حالی است باشگاه پرسپولیس فعلاً هیچ پولی ندارد و در یکی از بحرانی‌ترین شرایط چند سال اخیر گرفتار شده است. باید دید مدیران باشگاه برای فرار از این بحران چه اقدامی انجام خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 2
    مثلا جریمه بشن اونم چند میلیون دلار چی میشه ؟ بابامسعود تا دلاره آخر رو با تاخیر و جریمه تموم و کمال از بیت المال مردم بدبخت پرداخت میکنه . البته با کلی لبخند و قهقهه . بعد بگو چرا اقتصاد کشور ورشکسته شده
  • جلال میاندوآب IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 1
    بابا مسعود است غمی نیست
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      1 1
      جدی همون وزیری که می‌گفت پرسپولیس قهرمان شده دیگه بسشه قهرمانی؟ همونی که برانکو رو بیرون کرد بدون دلیل و باشگاه و بدهکار؟ همونکه کالدرون و بیرون کرد؟ اون لحظه به این مبالغ فکر می کرد؟ به اینکه باشگاه باید از کجا بیاره و این که چه لزومی داره مربی که قهرمانی نیم فصل و گرفته بیرون کنه؟!
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 0
    اونی که کالدرون و بیرون کرد خودش بده مگه کسی دلش میخواست مربی که تیم و قهرمان نیم فصل کرده از تیم بره چرا بیرونش کردن؟ مسبب دستش و تو جیب کنه لطفا آقای رئیسی به اینجور بیرون کردنهای بو دار که منجر به جریمه سنگین میشه ورود کنید
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 0
    طرفدارای پرسپوليس وزير ورزش مسؤول مستقیم اين وضعه چرا از طریق فضای مجازی از آقای رئیسی کمک نمی‌خواهید که برای همیشه به این وضع و این انتصابات که نتیجش بدهکاری پنجره بسته کسر امتیاز از دست دادن جام آسیایی هست خاتمه بده! آخه چه لزومی داشت برانكو بره و کالدرون بیاد و بعد چه لزومی داشت اونو نیم فصل بیرون کنن؟ این بدهی نتیجه ی چیه؟
  • زهره IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    چرا برانکو رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وزیر ششتقلالی دشمن پرسپولیس مردمی هست. به ظاهر پرسپولیسی در ذاتشش ششتقلالیه.
  • سیروس IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    اینا همش الکیه. مظلوم نماییه. کی تا حالا شما دیدین که پرسپولیس به مشکل بر می خوره. الان بگم شما هم ببینید. این تیم حکومتی قهرمان لیگ و جام حذفی میشه .مشکلات پولی و شکایتی سریع حل میشه و .. ولی امان از دل تیمای دیگه. هیشکی بهشون سلام هم نمیکنه
  • محمد IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    مگه بابا مسعود مرده باشه که پرسپولیس جون جریمه بشه!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس