کد خبر 1238426
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
حریف استقلال به دنبال ریبری/ گومیس در الهلال می‌ماند

باشگاه الهلال عربستان که در انتظار بازگشت جووینکوی ایتالیایی به فوتبال اروپاست تا برای جذب فرانک ریبری تلاش کند.

به گزارش مشرق و به نقل از سعودی اسپورت، الهلالی‌ها به دنبال راهی برای جدایی جووینکو هستند و احتمال بازگشت این بازیکن به ایتالیا و توافق با باشگاه مونزا در لیگ دسته دوم این کشور قوت گرفته است به ویژه پس از جدایی ماریو بالوتلی از مونزا. بر این اساس گفته می‌شود جووینکو در الهلال نمی‌ماند و این باشگاه به دنبال انتخاب جانشین ستاره ایتالیایی خواهد بود.

 رسانه‌ها در حالی از انتقال جووینکو به مونزا خبر می‌دهند که برخی گزارش‌ها پیش از این از حضور فرانک ریبری فرانسوی در الهلال حکایت داشت. ستاره سابق بایرن مونیخ قرارداد خودش را با فیورنتینا تمدید نکرده و می‌خواهد به تیم مونزا بپیوندد که مالکیت آن بر عهده سیلویو برلوسکونی مالک سابق باشگاه میلان و نخست وزیر اسبق ایتالیا است.

در صورت بازگشت جووینکو به مونزا این باشگاه امکان جذب ریبری را نخواهد داشت و این در حالی است که الهلال مایل است هافبک ۳۸ ساله فرانسوی را  به جای ستاره ایتالیایی جذب کند.

بیشتر بخوانید:

جزییات پیشنهاد نجومی الهلال به یک بایرنی

بن نافل رئیس باشگاه الهلال می‌تواند دستمزد بهتری به ریبری پرداخت کند و صورت زخمی مشهور فوتبال را به خدمت بگیرد، هرچند ستاره اسبق بایرن عملکرد درخشانی در این فصل نداشته و در ۳۰ بازی فصل گذشته تنها دو گل به ثمر رسانده است.

در صورت انتقال ریبری به الهلال، هافبک سرشناس فرانسوی می‌تواند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این تیم را برابر استقلال همراهی کند.

خبر دیگر درباره باشگاه الهلال این است که پس از گمانه‌زنی‌های فراوان پیرامون ادامه همکاری با بافتیمبی گومیس فرانسوی سرمربی جدید الهلال تصمیم نهایی را در خصوص این بازیکن گرفت.

به نوشته روزنامه المیدان الریاضی عربستان، ژاردیم سرمربی پرتغالی جدید الهلال که روز چهارشنبه هفته جاری وارد ریاض می‌شود فیلم بازی‌های این تیم را تماشا کرده و تصمیمات لازم در خصوص بازیکنان فعلی همچنین مهره‌های مورد نیاز را اتخاذ کرده است.

بر این اساس ژاردیم  به مسئولان باشگاه الهلال اعلام کرده مایل است گومیس در این تیم حفظ شود و با جدایی این بازیکن مخالفت کرده است.

وی همچنین خواستار حفظ گوستاو کویلار بازیکن کلمبیایی الهلال شده و نیازهای خودش برای جذب بازیکنان جدید را به مسئولان باشگاه اعلام کرده است.

بر این اساس به نظر می‌رسد ماندن گومیس در الهلال قطعی شده و این بازیکن می‌تواند آبی‌پوشان را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال ایران همراهی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس