کد خبر 1238120
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
کرباسچی

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: جهانگیری یا پزشکیان یا شریعتمداری اگر مستقل وارد انتخابات می‌شدند بعید می‌دانم رد صلاحیت می‌شدند اما وقتی تاجزاده کنار این افراد می‌آید صحنه تغییر می‌کند.

به گزارش مشرق، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران درباره انتخابات اخیر با هفته‌نامه صدا به گفت وگو نشسته است که مهمترین قسمت های آن به شرح زیر می باشد:

- در نقد حضور تاجزاده ما نمی‌توانیم هم زمان هم در انتخابات شرکت کنیم و هم بگوییم می‌خواهیم قانون اساسی را زیر و رو کنیم.

-گاهی کسی قبول ندارد اما کسی که در انتخابات می‌آید می‌خواهد در ساختار فعلی کار کند.

- حکایت این دوستان حکایت فردی است که برنو در دست گرفته بود و می‌خواست شمس‌العماره را فتح کند.

 - در همین انتخابات دیدید که در جریان اصلاح‌طلب بزرگان تا آخرین لحظه در تردید هستند در حالی که شخص سیاسی باید تصمیم بگیرد و جریان شکل بدهد نه اینکه تحت تاثیر قرار بگیرد.

- این مجموعه رفتارها باعث شد تا آخرین لحظه خط و ربط‌ها مشخص نشود. دفعات قبل هم این اختلافات بود این بار هم شدیدتر بود و باعث تردید و نامشخص بودن تصمیم نهایی شد.

- خاتمی به تردید نجیبانه رسید و ما به عمل ایشان نقد داریم.

- تاج‌زاده چه راهکاری دارد؟ هر شب دارد صحبت می‌کند. چه راهکاری دارد؟ آن را بگوید، خب مردم نیامدند، پلن B شما چیست؟ فقط حرف بزند؟ توقع مردم اکت سیاسی است.

- جوان اصلاح‌طلب می‌خواهد زندگی‌شان به سمتی باشد که بعد از فعالیت سیاسی یک سامان داشته باشد نه اینکه نگران معیشت خود باشد، نمی‌شود که همیشه در حال جدال با حاکمیت مستقر باشد.

- جهانگیری یا پزشکیان یا شریعتمداری اگر مستقل وارد انتخابات می‌شدند بعید می‌دانم رد صلاحیت می‌شدند اما وقتی تاجزاده کنار این افراد می‌آید صحنه تغییر می‌کند، خوب یا بد کسی که قانون اساسی را قبول ندارد ردصلاحیت می‌شود.

- آدمی مثل تاجزاده به این نتیجه که قانون اساسی، صداوسیما و رهبری را قبول ندارد، می‌رسد بعد همه جبهه اصلاح‌طلبان به این آقا یکپارچه رای می‌دهند، طبیعی است که شورای نگهبان همه را می‌بیند... صد نفر هم باشند رد می‌کند.

- نمی‌شود که اگر رفیق شما تائید شد در انتخابات حاضر باشید و اگر رد شد شرکت نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    12 1
    فقط سر و صدا میکنه
    • سوخته IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      1 4
      همگی سر و ته یک جنس خائن هستید
  • mojtaba SE ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 3
    در تمام جوامع دنیا.همیشه در هر موردی چه درست چه غلط,5 تا 8 درصد آنارشیست (مخالف و هرج و مرج طلب)هست. در ایران 2 میلیون از 60 میلیون .یک آرای واقعی هست..تمام آنارشیستها مثل خودتون فقط حرف میزنن ..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    5 0
    مگه سیاست پیشه گان هنری غیر از صحبت کردن هم دارند؟! مشکل بزرگ اینحاست که حرفها هم بیشتر اعتقادی و جریانیست تا فنی و کاریردی،
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 0
    کشوری که در آن امثال کرباسچی و مرعشی سیاستمدار هستن به بلای آسمانی گرفتار خواهد شد
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    6 0
    صدا دراوردن هم بلده...
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    8 0
    آخر چون تاجزاده ملا نصرالدین شده است !!
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      7 1
      چرا به ملانصرالدین جفا کردی؟ تشبیه متوهم و منافقی همچو تاجزاده به ملانصرالدین اهانت و جفای بزرگ به ایشان ست.
  • كريم IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    2 1
    تو هم هيچ غلطي نمي تواني بكني چون حضرت امام (ره) فرمود: آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند. يكي از مهره هاي مؤثري كه از ابتدا باعث اين همه گراني و تورم شد، تو هستي. از همان زماني كه شهردار تهران شده بودي. ديگري را هم نمي توانم بگويم كه كيست اما شما دو نفر با گراني هاي مكرري كه پيش آورديد، آتش به خانمان مردم زديد كه ان شاء الله خداوند از هر دوي شما در جهنم انتقام اين بدبختي هايي كه بر سر مردم آورديد خواهد گرفت.
  • حسين DE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 0
    كرباسچى دلال تو و تاجزاده و امثالهم همه تون سر و ته يك كرباسيد.
  • بیسیمچی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 1
    با توجه به سابقه و زمینه ی غلیظ اطلاعاتی و امنیتی گروهک موسوم به اصلاحات یا همون چپی ها، نظام باید همزمان با آمادگی برای مقابله با استکبار جهانی، برای تقابل با این توده های بدخیم داخلی هم تمهیدی بیاندیشد
  • US ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    2 1
    نمی شود یک کسی محکوم به فساد شده باشد و زندان رفته باشد و ژست افراد سالم را داشته باشد. ایشان باید صراحتا بگوید رای دادگاه و قوه قضائیه را علیه خود قبول دارد یا نه. اگر دارد که انقلاب آدم فاسد نمی خواهد و باید از سیاست کنار بکشد و اگر ندارد که نمی تواند به عنوان رئیس یک جریان سیاسی برای بقیه تعیین تکلیف کند که چگونه در انتخابات شرکت کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس