کد خبر 1237677
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
بدر المطوع

بدر المطوع رکورد رسمی بازیهای ملی ثبت شده توسط فیفا را شکست.

به گزارش مشرق، «بدر المطوع» بازیکن تیم ملی کویت در بازی راهیابی مسابقات "عرب کاپ" بین کویت و بحرین به رکورد ۱۸۵ بازی ملی رسید و بالاتر از احمد حسن به تنهایی صاحب رکورد بازیهای ملی شد.

رکورد بازیهای ملی در فوتبال جابجا شد +عکس

بازیکن ۳۶ ساله کویتی در حالی از رکورد احمد حسن مصری عبور کرد که کریستیانو رونالدو با ۱۷۸ بازی در تعقیب اوست. رونالدو که به رکورد دار تعداد گل ملی تبدیل شده و از این حیث با علی دایی برابری کرده حالا می تواند به رکورددار بازیهای ملی هم تبدیل شود. بازیکن پرتغالی در بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو مقابل بلژیک به ۱۷۹ بازی ملی خواهد رسید.

سرجیو راموس نیز با ۱۸۰ بازی ملی در میان اروپایی ها رکورد دار است اما خط خوردن کاپیتان سابق رئال مادرید از لیست یورو باعث شد تا نتواند تعداد بازیهای ملی خود را افزایش بدهد و فعلا متوقف بماند هر چند که راموس امیدوار است که بعد از یورو شانس بازگشت به تیم ملی اسپانیا نصیبش شود و بتواند رکورد خود را افزایش بدهد. مشخص نیست که بازیکن کویتی و رونالدو تا چه زمانی با هم رقابت می کنند. اگر پرتغال تا فینال یورو پیش برود، رونالدو می تواند به ۱۸۲ بازی ملی برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    16 0
    خوب خدا رو شکر فقط از عربستان نباشه جاهای دیگه مهم نیست حسودتر از عربستانی وجود ندارد دیدید با تیم های ایران چه میکنند
  • سعید IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    1 4
    رونالدو فوق ستاره و نابغه فوتبال دنیاست . در آینده نزدیک اگر اتفاق و حادثه خاصی پیش نیاید ، تمام رکوردهای فوتبال را جابجا میکند . از هر لحاظ استثنایی است و انصافاً هم لیاقتِ افتخاراتی که کسب میکند را دارد . خیلی دوسش دارم و براش آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم .
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      4 0
      هم دایی هم رونالو
    • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      6 0
      به نظر من تعداد گل های زده شده با توجه به تعداد بازی های انجام شده برای یک گلزن بیشتر اهمیت داره تا تعداد گل های زده شده کلی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس