کد خبر 1237397
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
الشرق الاوسط: استقلال بی‌توجه به خواسته‌ AFC

روزنامه عربستانی اعلام کرد که استقلال خواسته AFC برای اعلام زمین بی‌طرف را نادیده گرفته است و اصرار دارد که در تهران از الهلال پذیرایی کند.

به گزارش مشرق و به نقل از الشرق الاوسط، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و الهلال به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این و طبق برنامه صعود تیم ها قرار بود که بازی به میزبانی استقلال و در تهران برگزار شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به قانونی بازی در زمین بی‌طرف بین نماینده‌های ایران و عربستان که در سال ۲۰۱۶ و بعد از تنش سیاسی که بین دو کشور به وجود آمد از باشگاه ایرانی خواست که یک کشور را به عنوان میزبان خود برای این دیدار انتخاب کند.

الشرق الاوسط در ادامه نوشت: باشگاه استقلال این خواسته AFC را نادیده گرفته و اعلام کرده که در تهران از الهلال پذیرایی خواهد کرد.

البته در ادامه گزارش آمده است که استقلال اعلام کرده در صورتی که خواسته آنها برای میزبانی در آزادی رد شود دبی را به عنوان میزبان این دیدار حساس انتخاب خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    1 1
    خواسته ی AFC غیرقانونی هست، دخیل کردن سیاست در ورزش و تداوم آن در آینده چندان خوشایند هیچ طرفی نخواهد بود. FiFA آینده رو ببینه نه حال رو.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    چرا خرابش کردین نباید اسم دبی و می اوردین مصر می‌شدین بازی باید تو تهران باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس