کد خبر 1237388
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
اعتراض بازیکنان پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر مس رفسنجان، در حالی که گمان می‌رفت در رختکن پرسپولیس همه خوشحال باشند اما اینچنین نبود و بازیکنان با ناراحتی وارد رختکن شدند چرا که به خاطر مسائل مالی ناراحت بودند.

در حالی که هفته بیست و چهارم لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم، اعضای تیم پرسپولیس فقط ۶۰ درصد مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و از طرف دیگر فقط ۳۵ میلیون تومان پاداش به حسابشان واریز شده است. همین موضوع این روزها باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شده است.

در تمرین دو روز پیش پرسپولیس هم تعدادی از بازیکنان نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان گلایه داشتند و حرفشان را به گوش یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی رساندند و بعد از پیروزی برابر مس، باز هم گلایه‌های خود را به کادر فنی اعلام کردند.

از آنجایی که مبالغ قرارداد بیشتر بازیکنان پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها کمتر است و با توجه به نتایجی که این تیم تا به حال کسب کرده، بازیکنان پرسپولیس انتظار دارند تاخیری در پرداخت مطالباتشان وجود نداشته باشد و از طرف دیگر، پاداش‌هایی هم بابت پیروزی‌های پیاپی تیم پرداخت شود.

حالا قرار است مسئولان تیم گلایه‌های بازیکنان را به گوش مدیران باشگاه برسانند تا هرچه سریع‌تر در جهت حل مشکلات مالی قدم برداشته شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 1
    الکی یعنی ما هم مشکل داریم
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      1 0
      شما اصلا می‌دونید مشکل چیه نجومی بگیرا ؟ یه بار غذاتون دیرشد تمام رسانه‌های دنیا متوجه شدن برید جمش کنید اون پرسپوليسه که هیچوقت پول نداره بازیکن کافی بگيره الان چندتا بازیکن اومدن با قرار داد کم یا رضایتنامه ای که خودشون گرفتن یا نعمتی که قراره خودش رضایتنامشو بگیره خوشحالم رئیسی پته تونو می ریزه رو آب اندکی صبر دیر نیست!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 1
    لنگي هاي كثيف ، همه اين ادا اتوارها زير سر اون سيد بلاله كه مي خواهد بگه مثل ما هم مشكل داريم ، هيچ كدوم ازبازيكنان لنگ نمي تون با شرايط استقلال يكماه دوم بيارن
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      1 0
      بی تربیتی و گرنه به یک سید توهین نمی کردی این یک بعدشم قرار داد سید جلال مشخصه قرار داد کاپیتان شماهم مشخصه این دو و یک سید دیگه می شناسم که قراره همچی و تو دولتش شفاف کنه اون موقع می بینیم شرایطتونو این سه
  • اس اس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 1
    شماها كه با اطمينان از كم بودن قراردادهاي بازيكناي لنگ ميگيد با كدوم مدرك و سند اين حرف رو ميزنيد..درمورد آفسايد بودن گل لنگ كه كارشناس ميگه آفساين نيست چرا نميگه هند بود يا نه...همه باهم به صورت هماهنگ از مظلوميت لنگ حرف ميزنيد خيلي تابلوشده كه چه افكار پليدي داريد ..ا
  • زهره IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    پرسپولیس می خواهد گل بزند داور آفساید می گیرد بازیکن مس اخراج نشد و گرنه مس سوراخ می شد. قلعه نوعی به واکسن می گوید واسکن. خخخ. خودش هم فهمید قلعه نوعی امتیاز دهنده به استقلال. عارف غلامی اخراج نشد. گل اول ششتقلال خطا بوده است. پرسپولیس مظلوم است. مجیدی عروس عربها میلیاردر است.راستی چرا قایدی به خارج نمی رود؟؟؟؟
  • حمید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ششتقلال بحران دارد اما برنده می شود با داورها تا آسیایی شود!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس