به گزارش مشرق حمیدرضا زندی در توئیتی نوشت: تشکیلات خودگردان فلسطین، با قتل نزار بنات خبرنگار حامی مقاومت و حزب الله ، چهره ضد مردمی خود را به نمایش گذاشت.

قتل خبرنگار حامی مقاومت و افشای چهره تشکیلات خودگردان

قتل خبرنگار حامی مقاومت و افشای چهره تشکیلات خودگردان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    10 0
    امیدوارم ماهیت صهیونیستی برخی فلسطین نماها مشخص بشه اما یادمون نره کسی که علنا و قطعا صهیونیست هست یعنی اسرائیلی ها،‌دشمن قطعی و علنی و اصلی است و این نوکران، رده های بعدی دشمنی هستند. خود طرفداران سابق تشکیلات خودگردان باید به حساب این نوکران برسند
  • US ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    20 3
    اگر فلسطینی‌ها یک صدم اتحاد، درایت و تقوای حزبالله را داشتند الان گیر قوم ظالم نبودند. اسراییل با ۱۰۰،۰۰۰ ارتش مجهز، در اوج قدرت، با سلاح‌های پیشرفته و حمایت مطلق آمریکا، اروپا و اعراب از پس ۳۰۰۰ رزمنده حزبالله بر نیامد، اما چند هزار مهاجر صهیونست در نهایت ضعف موفق شدند یک ملت فلسطین را آواره کند. ببینید هنوز کشور به دست نیاورده دو بخش شده‌اند. رفتار بعضی‌ از آنها را در سوریه هم دیدیم. ظالم بودن اسراییل جای خود، ولی‌ فلسطینیها مکتب و رهبری سالمی ندارند و شور بختانه به تنها نیرویی که کمکشان می‌کند خنجر میزنند.
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      2 5
      مسئله فلسطین، مسئله اسلامه، حرف از قومیت زدن خیانت به اسلامه
    • US ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      9 0
      صحبتی‌ از قومیت نیست، واقعیت اوضاع است. خیانت میخواهی‌ نگاهی‌ به اطراف بینداز، بیشتر کشور‌های اسلامی: ترکیه، مصر، اردن، سعودی، امارات، سودان، مراکش... همه با اسراییل یا علنا یا مخفیانه رابطه دارند. برو به آنها بگو مساله اسلام است و ببین میتوانی‌ آنها را علیه اسراییل همراه کنی‌ یا بهت میخندند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس