کد خبر 1237310
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
قلعه‌نویی: دلیل مشکلات استقلال را می‌دانم/ فراز و نشیب گل‌گهر به دلیل اشتباهات من بوده است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: فراز و نشیب تیم ما به خاطر اشتباهات فردی است که بیشتر از سوی من صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره شرایط تیمش و نتایج پرفراز و نشیب این تیم، اظهار داشت: این موضوع را قبول دارم. تیم ما چون سال دومی است که در لیگ برتر حضور دارد یک مقدار فراز و نشیب داشته است. یک مقدار اشتباه فردی صورت گرفته که بیشتر از سوی خود من بوده است. در مجموع حرکت‌های خوبی در تیم صورت گرفته است که می‌توانم بگویم گل‌گهر در آینده یکی از قطب‌های ورزش ایران خواهد بود. 

وی در مورد مشکلات استقلال خاطر نشان کرد: تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور همیشه این مشکلات را داشته‌اند، چون قدمت دارند. استقلال بعد از انقلاب دچار مشکل شده است. دلیلش را هم من می‌دانم، ولی اینجا جای گفتن آن نیست. این تیم‌ها سرمایه‌های ملی ما هستند و دوست داریم که هرچه زودتر مشکلات این تیم‌ها حل شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این تیم‌ها بخشی از تاریخ فوتبال ما هستند. استقلال دو قهرمانی در آسیا دارد و جزو تیم‌های پرافتخار است. باید نگاهی ویژه و عدالت‌محور به این تیم صورت بگیرد. امیدوارم امروز هم یک بازی خوب برگزار شود. تیم ما خیلی خوب تمرین کرده و شرایط خوبی داریم و نتیجه‌ هم دست خداست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ساززن IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 3
    اظهار نظری مشکوک از قلعه نوعی که به نوعی برای خوش خدمتی به تیم سابق خود ،که باباخت امروزراحت خود به استقلال دین خودش را ادا خواهد کرد
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 4
    چرت نگو
    • رضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      2 0
      مشکل تمامی ورزش کشور بابا مسعود شما است انشاالله امسال با رفتن ایشان هم فوتبال مملکت جان می گیرد هم لنگی ها دوباره برای بقا در لیگ برتر دست پا خواهند زد. و از همه مهمتر آبروی فوتبال کشورما احیاء می شود.
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    آقای قلعه نوعی من خودم استقلالی هستم، یک جام قهرمانی آسیا استقلال بعد از انقلاب بوده. باید می گفتی مشکلات استقلال در دولت روحانی زیاد شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس