بورس تهران عضو هیئت مدیره فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی شد

سی و دومین نشست مجمع عمومی فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی به صورت مجازی برگزار و بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیئت مدیره فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی برگزیده شد.

به گزارش مشرق به نقل از بورس تهران، سه شنبه اول تیر ۱۴۰۰، سی و دومین مجمع عمومی فیاس به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده براثر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست، صورت‌های مالی سال ۲۰۲۰ مورد تأیید قرار گرفت و عملکرد یک ساله دبیرخانه و کمیته‌ها بررسی شد، همچنین برنامه پیش بینی شده سال ۲۰۲۱ مورد ارزیابی اعضا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سبزپوشی بازار سرمایه در هفته نخست تیرماه

در پایان، رأی گیری برای یک دوره دو ساله هیئت مدیره انجام شد که اعضا هیأت مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:

بورس‌های مصر، قزاقستان، آتن، سیدنی، امان، مسقط، تهران، ارمنستان، عراق به عنوان اعضای اصلی، سپرده گذاری مصر و بانک توسعه و بازسازی اروپا به عنوان اعضای وابسته برگزیده شدند که از میان اعضای اصلی، بورس مصر به عنوان رئیس هیئت مدیره و بورس قزاقستان به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره فیاس و همچنین از میان اعضای هیئت مدیره، بورس آتن و بورس سیدنی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته کاری فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی انتخاب شدند.

ضمناً فرابورس ایران، بورس‌های قبرس، تاشکند و فلسطین به همراه سپرده گذاری ارمنستان به عنوان اعضای کمیته حسابرسی فیاس برای دو سال برگزیده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس