جهانگیری

عضو کمیسیون اصل۹۰ مجلس از بررسی پرونده ارز جهانگیری و سقوط بورس در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن شجاعی عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم بررسی عملکرد مدیران متخلف اظهار داشت: کمیسیون اصل نود در حال گزارش به نمایندگان و نهادهای مختلف در مورد تخلفات انتخاباتی است. هفته آینده وزیر کشور برای پاسخگویی به این ابهامات در کمیسیون اصل نود حضور خواهد یافت و گزارش نهایی این موضوع در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد و متخلفان به قوه قضائیه معرفی می‌شوند.

وی در مورد تأثیر عملکرد مسئولان و مدیران در بروز وضعیت فعلی گفت: متأسفانه طی دهه‌های گذشته مسئولان در مناصب مهم حکومتی حضور می‌یافتند. ترک فعل‌ها و تخلفاتی انجام داده و پس از مدتی با تغییر دولت برکنار می‌شدند اما عملکرد آنها مورد بررسی قرار نمی‌گرفت و این پیام به مدیران بعدی منتقل می‌شد که وظایف خود را به خوبی انجام ندهید هیچکس با شما کاری ندارد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس افزود: البته این موضوع نباید تبدیل به انتقام‌جویی سیاسی جناح‌ها از یکدیگر شود و با سیاسی کاری این پرونده‌ها مورد برسی قرار گیرد.

شجاعی گفت: باید به شکل موردی بر اساس مشکلات کشور پرونده مسئولان مورد برسی قرار گیرد. به عنوان مثال فاجعه بنزینی موضوع جدی است. باید مشخص شود که سوءتدبیر چه مسئولانی موجب بروز چنین مشکلاتی شد.

وی اظهار داشت: در موضع بورس نیز در واقع دولت مستقر از مردم جیب‌بری کرد. وضعیت صدها میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور نامشخص است و به بهانه اعطای ارز ۴۲۰۰ تومانی این ذخایر به افراد فاقد صلاحیت واگذار شد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کمیسیون اصل نود به پرونده ارز جهانگیری ورود کرده و در حال بررسی این پرونده است. علاوه بر این برای بررسی ورشکستگی بورس نیز پرونده‌ای تشکیل شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    من با خودم میکفتم ما باید زمینه ظهور امام زمان رو فراهم کنیم. الان میگم ما هیچ کاری نکنیم امام زمان زودتر ظهور میکنه. همش تعارفات و مقدس ماب گرایی. یعنی چی .دیگه دوره بی امیه و بی عباس مثلا تموم شده.با کی رود بایسی دارین.متخلفین رو مجازات کنید. زندگی رو برای مردم جهنم کردید.
    • ES ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      شما مجدد در تفکرت تجدید نظر کن و برای ظهور امام زمان تلاش کن. البته وظایف منتظران رو انجام بده
  • ES ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس