کد خبر 1236754
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
امتیاز AFC به استقلال برای میزبانی از الهلال در لیگ قهرمانان

دیروز رسما علام شد که نمایندگان ایران و عرستان باید در زمین بی طرف به میدان بروند.

به گزارش مشرق، الشرق الاوسط نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که رویارویی نماینده‌های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مثل سابق در کشور بی‌طرف برگزار خواهد شد.

النصر با توجه به صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود در ورزشگاه خانگی خود از تراکتور پذیرایی کند و الهلال با توجه به دوم شدن باید راهی تهران می شد تا مهمان استقلال شود اما AFC تصمیم گرفت که هر دو بازی مثل سابق در زمین بی‌طرف برگزار شود.

البته کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های النصر و استقلال که میزبان هستند این اجازه را داده که کشور بی طرف را خودشان انتخاب کنند.

در سال ۲۰۱۶ بعد از آنکه تنش سیاسی بین ایران و عربستان به وجود آمد AFC تصمیم گرفت که بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار شود. البته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های فولاد و استقلال با توجه به میزبانی متمرکز عربستان مجبور شدند که راهی این کشور شوند اما از آن زمان تاکنون هیچ تیم عربستانی راهی ایران نشده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 10
    امیدوارم استقلال بیشتر از شش گل از الهلال نخورد و آبروی فوتبال کشورمون رو به باد ندهد
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      9 0
      امیدوارم استقلال پیروز بشه وباعث افتخار کشورش به حرفای اینام اهمیت ندین من خودم یه پرسپولیسیم که همه تیما خارج ایران تیم منن
    • بابا مسعود IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 0
      بمیرم برات که بابا مسعود دیگه رفتنی شد. دیگه باید برگردید به کف جدول...
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 2
    چطور سری پیش در زمین عربستان انجام شد، نوبت ایران که شد مثل سابق در زمین بی طرف؟؟؟ بودن اون قوت مشرق تیتر زدی امتیاز afc به استقلال؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    از رئیس محترم جمهور میخواهیم این موضوع رو برای همیشه حل کنن و عزت رو به ایران وایرانی برگردونن برا همه تیمای ایران
  • محمد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    خاک بر سر و تف به غیرت اون آدمایی که وطن فروش هستند که آرزو دارند که تیم های ایرانی از دست تیم های عربستان و امارت وهابی شکست بخورند من امیدوارم همه تیم های ایرانی پیروز باشند چه استقلال باشد چه پرسپولیس یا تراکتور چون باعث افتخار کشورمون میشن فقط ایران
  • نیما IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    امیدوارم همه تیم های ایرانی پیروز و سربلند تو اسیا باشند با اینکه استقلالیم و امیدوارم شاهد دربی آسیایی تو فینال باشیم و از رسانه ها خواهش میکنم که دست از این تیتر های دروغ بردارن...!
  • نیما IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    امیدوارم همه تیم های ایرانی پیروز و سربلند تو اسیا باشند با اینکه استقلالیم و امیدوارم شاهد دربی آسیایی تو فینال باشیم و از رسانه ها خواهش میکنم که دست از این تیتر های دروغ بردارن...!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس