لشگر یک نفره لوا برای صعود لهستان کافی نبود؛ صدرنشینی لحظه آخری سوئد

لهستان با وجود درخشش لواندوفسکی مقابل سوئد موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی نشد.

به گزارش مشرق، تیم‌های سوئد و لهستان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در گروه پنجم در ورزشگاه گازپروم آره‌نای سنت پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سوئد با نتیجه سه بر ۲ به برتری رسید.

امیل فورسبرگ، ستاره تیم لایپزیش در دقایق ۲ و ۵۹ برای سوئد گلزنی کرد اما درخشش لواندوفسکی لهستان را به صعود امیدوار کرد. ستاره بایرن مونیخ در دقایق ۶۱ و ۸۴ برای تیم پائولو سوسا گل زد تا این بازیکن هم مثل فورسبرگ به جمع سه گله‌ها اضافه شود.

این پایان ماجرا نبود و ویکتور کلاسون در دقیقه ۹۴ گل سوم و پیروزی بخش سوئد را زد تا این تیم با هفت امتیاز، بالاتر از اسپانیا صدرنشین گروه پنجم شود. لهستان هم که به برد نیاز داشت با این شکست یک امتیازی ماند و قعرنشین شد.

ترکیب ابتدایی سوئد: روبین اولسن، ویکتور لیندلوف، مارکوس دنیلسون، میکل لوستیگ، لودویگ آگوستینسون، آلبین اکدال، کریستوفر اولسون، امیل فورسبرگ، سباستین لارسون، روبین کوایسون و آلکساندر ایزاک

ترکیب ابتدایی لهستان: وویچخ چزنی، یان بدنارک، روبرت لواندوفسکی، گرگورتز کرچوویاک، کارول اسویدرسکی، متئوژ کلیک، کمیل گلیک، بارتوژ برژینسکی، پیوتر زیلینسکی، کمیل جوزویاک و تیموتوژ پوچاژ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس