اسپانیا بازهم متوقف شد؛ «لواندوفسکی» ناجی لهستان

تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار برابر لهستان با تساوی یک بر یک متوقف شد تا فاصله زیادی با چهره یک مدعی برای موفقیت در یورو ۲۰۲۰ داشته باشد.

به گزارش مشرق، این دیدار شنبه شب از گروه E یورو ۲۰۲۰ برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. قضاوت این دیدار که در شهر سویل اسپانیا برگزار شد را «دانیله اورساتو» از ایتالیا برعهده داشت.

اسپانیا در دیدار نخست خود مقابل سوئد به تساوی بدون گل رضایت داد و لهستان نیز مغلوب اسلواکی شد و به همین دلیل  ۲ تیم در دیدار امشب نیاز مبرمی به برتری داشتند.

اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و ترکیب تهاجمی که «لوییس انریکه» روانه میدان کرده بود از همان درپی رسیدن به گل بود.

اسپانیا بازهم متوقف شد؛ «لواندوفسکی» ناجی لهستان

در دقیقه ۲۶ پاس «جرارد مورنو» به «آلوارو موراتا» رسید و او دروازه لهستان را گشود که کمک داور پرچم خود را به نشان آفساید بالا برد اما با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی مشخص شد این گل در شرایط سالم به دست آمده تا داور این دیدار، رای به گل اسپانیا دهد.

در ادامه لهستان می‌توانست کار را به تساوی بکشاند که دیرک دروازه مانع از این مهم شد و در برگشت نیز ضربه «لواندوفسکی» را «اونای سیمون» به خوبی مهار کرد.

از سوی دیگر «جرارد مورنو» مهاجم اسپانیا در دقیقه ۴۴ با بی‌دقتی نتوانست دروازه لهستان را باز کند.

لهستانی‌ها که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند در نیمه دوم برای رسیدن به گل تلاش زیادی انجام  دادند.

اسپانیا بازهم متوقف شد؛ «لواندوفسکی» ناجی لهستان

در همین راستا و در دقیقه ۵۳ «لواندوفسکی» کاپیتان لهستان با ضربه سر تماشایی موفق شد گل تساوی بازی را به ارمغان آورد.

شادی بازیکنان لهستان دوام چندانی نداشت و لاروخا در دقیقه ۵۷ صاحب پنالتی شد اما ضربه جرارد مورنو به دیرک دروازه لهستان برخورد کرد.

در ادامه اسپانیا که از امتیاز میزبانی سود می‌برد برای رسیدن به برتری، حملات مختلفی را طراحی کرد اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم و درخشش «چزنی» اجاره نداد تا گل دیگری رقم بخورد.

با این اوصاف کار اسپانیا برای صعود به مرحله بعدی به اما و اگر کشید.

هم اکنون در این گروه، سوئد با چهار امتیاز صدرنشین است و اسلواکی با سه امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. اسپانیا با ۲ و لهستان نیز با یک امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

در دیدارهای پایانی این گروه که بین اسپانیا با اسلواکی و همچنین لهستان با سوئد برگزار خواهد شد، هر چهار تیم شانس صعود دارند.

ترکیب اسپانیا

اونای سیمون، پائو تورس، لورنته، آلوارو موراتا(اویارزابال)، کوکه(پابلو سارابیا)، جرارد مورنو(فابین رویز)، رودری، یوردی آلبا، دنی اولمو(فران تورس)، لاپورته و پدری

ترکیب لهستان

چزنی، بدنارک، رابرت لواندوفسکی، کمیل گیلیک، بریزنسکی، یاکوب مودر(کارول لینتی)، ماتزوس کلیخ(کوزلوفسکی)، پوچازس، یوزویاک، زیلنسکی و کارول زیدرسکی(فرانکوفسکی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    اسپانیا دیگه اون اسپانیای سابق نیس. مثل یک تیم معمولیه. انگلیسم همینجور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس