پرسپولیس

مدیرروابط عمومی پرسپولیس گفت: کمیته استیناف درباره محرومیت فرشاد فرجی جواب باشگاه پرسپولیس را نمی‎‌دهد.

به گزارش مشرق، کاوه علی‌اسماعیلی با اشاره به انتشار رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دوساله دو فرد حمله کننده به اتوبوس سرخپوشان از حضور در استادیوم در اصفهان، اظهار داشت: تیم حقوقی قدرتمند باشگاه ما دو شکایت مجزا را مطرح کرده که یک شکایت در دادسرای فلاورجان استان اصفهان در حال پیگیری است و شکایت دیگر در فدراسیون فوتبال. این رای، پایان کار کمیته انضباطی نیست و تنها در مورد اقدام این دو فرد بوده و بعید می‌دانیم رای بیشتری برای این دو نفر از سوی ارکان قضایی فدراسیون، اعلام شود. با این حال، منتظر رای قاطعانه بعدی هستیم زیرا بالاخره باید مشخص شود این دو نفر هوادار کدام باشگاه هستند که اقدام به حمله به اتوبوس تیم کردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبق اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال، هنوز رای در مورد سایر مسائل مطروحه در پرونده ادامه دارد و ما با جدیت تمام، شکایت‌مان را ادامه می‌دهیم. با توجه به شدت حادثه و اقدام با برنامه‌ریزی قبلی، امکان ندارد از کنار این پرونده عبور کنیم یا اجازه دهیم سهل‌انگاری یا ساده‌انگاری در مورد آن رقم بخورد.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: شخصا در این سفر، همراه تیم بودم و همه چیز را دیدم. لحظات بسیار پراضطرابی را پشت سر گذاشتیم تا جایی که در زمان حضور در استادیوم، سهیل مهدی ناظر ویژه بازی، حسین زرگر ناظر داوری و حتی رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن، حق را به ما دادند و از این وضعیتی که پیش آمده، به سختی گلایه کردند. کمترین انتظار ما این است که در ادامه تحقیقات ارکان قضایی و فدراسیون براساس شواهد و قرائن، رای محکمی صادر شود. ما مدارک و مستنداتی به دادسرای فلاورجان و کمیته انضباطی ارائه کردیم که با نگاهی منصفانه به راحتی قابل تشخیص است این دو نفر در گروه طرفداران چه تیمی هستند و همین موضوع می‌تواند انگیزه آنها از حمله به اتوبوس تیم را مشخص کند.

علی‌اسماعیلی با اشاره به موضوع خبررسانی فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: در سایت فدراسیون هم به این موضوع اشاره شده که تحقیقات در این پرونده، در قبال شکایت باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن ابعاد دیگر ماجرا ادامه دارد و پرونده مفتوح است. پس باید منتظر بمانیم و نتیجه نهایی را ببینیم. رای نهایی باید محکم، منصفانه و بازدارنده باشد. این تنها خواسته باشگاه پرسپولیس است. نباید این ذهنیت برای کسی وجود داشته باشد که بتواند به شکل‌های مختلف به اتوبوس تیم‌های مهمان حمله کند و در نهایت، بدون هیچ محکومیتی آزادانه در اجتماع به زندگی خود ادامه دهد. هواداران تمام باشگاه باید متوجه شوند که آثار اقدامات نادرست‌شان دامن‌گیر همان باشگاه خواهد شد و لازم است مراقب رفتار خود باشند.

وی افزود: در رای فعلی، دو موضوع مهم وجود دارد. اول اینکه این دو نفر در اتوبان به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند اما از حضور در ورزشگاه محروم شده‌اند و در ثانی، از کجا معلوم که تا دو سال آینده، ویروس کرونا از بین برود و همه ما به زندگی عادی برگردیم. اگر محرومیت تماشاگران از حضور در استادیوم ادامه داشته باشد، رای محرومیت این دو نفر نیز بی‌اثر خواهد بود. به نظر می‌رسد زمان شروع اجرای رای باید از زمان امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعمال شود. با این حال، رای موجود توسط رکن قضایی فدراسیون صادر شده و ما در خصوص این دو نفر، پیگیر رای در دادسرای فلاورجان هستیم اما موضوع مهم، عدم تامین امنیت در اصفهان، در چند بازی قبل است. مدل میزبانی تیم‌های اصفهانی اهمیت بسیاری دارد و کمیته انضباطی باید در مورد آن تصمیم‌گیری ‌کند.

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس به موضوع اعتراض این باشگاه بابت ادامه یافتن محرومیت فرشاد فرجی هم اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: ما طی یکی، دو هفته گذشته، سه مرتبه با سازمان لیگ و کمیته استیناف نامه‌نگاری کردیم تا به جواب این سوال برسیم که بالاخره فرشاد فرجی برای دیدار مقابل مس رفسنجان محروم است یا مدت محرومیت این بازیکن تمام شده و می‌تواند در رفسنجان، ما را همراهی کند؛ اما تنها یک پاسخ که برخلاف رای کمیته استیناف است، به باشگاه ارسال شد و هیچ پاسخ دیگری به سوالات ما داده نشد. این طور به نظر می‌رسد که کمیته استیناف هیچ اراده‌ای برای بررسی دوباره پرونده ندارد زیرا توجهی به مکاتبات و تماس‌های ما نکرده است.

علی‌اسماعیلی در نهایت گفت: فرشاد فرجی در رای کمیته انضباطی با سه جلسه محرومیت مواجه شده بود اما در رای کمیته استیناف، این جریمه به دو جلسه محرومیت کاهش یافت. در این رای بیان شده رای کمیته انضباطی عینا تایید شده است و همین امر، برای ما سردرگمی به وجود آورد و باعث شد جهت روشن شدن موضوع با مسئولان کمیته استیناف نامه‌نگاری کنیم اما دریغ از پاسخی مناسب که به باشگاه ارسال شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس