به گزارش مشرق رسول شجری، رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در گفتگو با کانال نود اقتصادی گفت: در حالیکه بعدِ برجام (لغو تحریم‌ها) دولت می‌توانست کارخانه‌های مواد اولیه را ساپورت کند، اما اینکار را نکرد!

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 1
    ما، که دست بر قضا تعدادمون هم کم نیست، برای بهبود اوضاع اقتصادی به اقای رئیسی رای ندادیم، ما برای محاکمه مسئولان خائن و گرین کارتی رای دادیم. اقای رئیسی ما محاکمه ی یقه سفیدهای وطن فروش رو میخواییم. غیر از این هر چیزی در اولویت دوم قرار داره. ۸ سال توهین و تمسخر و گرانی و بیکاری و ... رو تحمل کردیم. الان میخواییم دلمون با محاکمه ی افرادی که این بلا رو سر ملت اوردن اروم بشه.
  • DE ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 1
    آمریکا در برجام باشد یا نباشد، هیچ اهمیتی ندارد. آنچه که برای جمهوری اسلامی اهمیت اساسی دارد آن است که ایران لغو همه تحریمها (یعنی واقعا همه آنها) راست آزمایی کند. آمریکا بدون حضور در برجام هم می تواند این کار را بکند. آن حضراتی که با تنها لفظ «لغو تحریم» ملت ایران را در قید انجام شرایط برجام انداختند، دیگر مسند کار نیستند. اول ایران لغو همه تحریم ها را راست آزمایی می کند، بعد قیودات برجامی را اجرا خواهد کرد. تا خود روز قیامت هم چانه بزنید، قیمت انجام قیودات برجام همین خواهد بود.
  • ES ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس