کد خبر 1236519
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

در آخرین روز معاملاتی هفته اول تیر ۱۴۰۰، سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۸۱ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در ادامه روند صعودی روزهای گذشته امروز هم کار خود را با افزایش شش هزار واحدی آغاز کرد و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه دوم تیرماه جهش ۲۶ هزار و ۹۴ واحدی را تجربه کرد و با پشت سر گذاشتن مرز مهم ۱.۲ میلیون واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۱۵ واحد رسید
نمادهای «فملی»، «فولاد» و «کگل» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «خساپا»، «ومدیر»، «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۹۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۴ درصد معادل ۱۸۱ هزار و ۳۳۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۸ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۲ تیر+جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۰۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۵۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۲ تیر+جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس