" امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است و چه مزایایی دارد؟

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و ... است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی است." (نقل و قول)

طراحی فروشگاه اینترنتی علاوه بر مزایای بسیار زیادی که برای کسب و کارها دارد هزینه هایی نیز در بر دارد که به آنها در ادامه و به نقل از شرکت طراحی سایت کاسپید پرداخته ایم.

مزایای داشتن و طراحی فروشگاه اینترنتی

شناخته شدن برند فروشگاه شما 

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارتان وارد پروسه برند سازی میشوید. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیاها ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

فروش 24 ساعته و بی وقفه 

با طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی خوب و کاربر پسند شما دیگر به حضور فیزیکی خود نخواهید داشت و شعبه اینترنتی فروشگاه شما به صورت 24 ساعته و شبانه روز و بدون وقفه به فروش محصولات شما خواهد پرداخت. هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است و چه مزایایی دارد؟

کاهش هزینه های جانبی از جمله هزینه مکان و استخدام نیروی خدماتی 

معمولاً فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی بسیار زیادی را در طول سال متحمل میشوند. این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه ، هزینه مصرف آب و برق و ... ، هزینه استخدام نیروی فروشنده و خدماتی ، عوارضات شهری و ... و دیگر هزینه های جاری که در طول سال میبایست پرداخت کرد.

راه حل جلوگیری از و کاهش این هزینه ها طراحی سایت فروشگاهی است. شما با داشتن یک سایت فروشگاهی دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت جانبی نخواهید داشت و در بدترین حالت هزینه هایتان 50 درصد کاهش خواهد داشت.

فروش بی واسطه 

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به شما میدهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید. این امکان به شما اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش شما خواهد داد.

امکان ورود به بازار های دیگر 

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

امکان فروش به تمام شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی در آنها

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و... مواردی هستند که با توجه به زمان و انرژی که برای پیاده سازی آنها صرف میشود در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر خواهند داشت.

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است و چه مزایایی دارد؟

نکته بعدی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار است و باید در نظر داشت این است که ؛ تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی بکار گرفته میشوند نیز در قیمت نهایی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک انتظار طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت. لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

درنتیجه

قیمت انواع طراحی سایت فروشگاهی براساس وسعت و نوع کاربری آن ها، متفاوت می باشد. با توجه به تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، ارائه تعرفه ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی دانست. اطمینان داشته باشید هزینه ای که از سمت شما پرداخت می شود، صرف مزایای رقابتی خواهد شد که در آینده نزدیک، سودآوری شما ر ا تضمین می نماید


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس