دلیل بوفون برای رد پیشنهاد بارسلونا و پیوستن به پارما

سنگربان سابق یوونتوس دلیل ترجیح دادن پارما به بارسلونا را توضیح داد.

به گزارش مشرق، جان لوئیجی بوفون پس از پایان دادن به دوران بازی‌اش در یوونتوس در انتهای فصل اخیر، با وجود داشتن پیشنهاد بازی در بارسلونا ترجیح داد به باشگاه سابقش پارما برود.

او که روز گذشته (سه‌شنبه) به صورت رسمی در ورزشگاه انیو تاردینی به هواداران پارما معرفی شد درباره اینکه چرا ترجیح داد سال‌های پایانی دوران بازی‌اش را در دسته دوم ایتالیا سپری کند، گفت: بارسلونا؟ من دو پیشنهاد مهم داشتم اما نمی‌خواستم دوباره نیمکت نشن شوم. دیگر از نیمکت‌نشینی خسته شده بودم. در یوونتوس به خاطر رابطه‌ای که با این تیم داشتم، قبول کردم که ذخیره بمانم اما دیگر نمی‌خواستم نیمکت‌نشین باشم، کاری که در دو سال گذشته انجام دادم.

بوفون 43 ساله افزود: من پیشنهادهای جالب دیگری هم داشتم، حتی از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند اما در نهایت احساساتم باعث شد که من پارما را انتخاب کنم. من نسبت به پارما تعلق خاطر فراوانی دارم و در نهایت همین بعد احساسی فوتبال است که به شما اجازه می‌دهد در بالاترین سطح بازی کنید. من می‌دانم که بازی در پارما به من فرصتی می‌دهد که هیچ تیمی دیگر نمی‌داد. من از محبتی که اعضای این تیم نسبت به من نشان دادند خوشحالم. اینجا یکی از آن جاهایی است که من احساس می‌کنم در خانه خودم هستم. اینجا جایی است که دوستش دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس