کد خبر 1236425
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

ساعت مچی، عضو جدا نشدنی از استایل افراد شیک‌پوش است؛ این روزها تقریبا همه متوجه شده‌اند که یک ساعت مچی متناسب، چه تاثیر شگرفی بر روی استایل کلی فرد می‌گذارد؛ اما به شما توصیه می‌کنیم پیش از «خرید ساعت مچی» ابتدا این مقاله را کامل بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

در این مقاله ابتدا با انواع ساعت مچی به صورت کامل آشنا می‌شویم و پس از آن به بررسی مدل‌های مختلف این محصول مانند کلاسیک، اسپرت و... می‌پردازیم؛ همچنین چند مدل که قیمت‌شان کمتر از یک میلیون تومان است، معرفی می‌کنیم.

راهنمای خرید ساعت مچی اصل

انواع ساعت مچی

شاید شما هم بارها از ساعتی خوشتان آمده اما نمی‌دانید آن مدل در بازار چه نام و اصطلاحی دارد؛ در این بخش می‌خواهیم یک‌بار برای همیشه انواع ساعت مچی را به شما معرفی کنیم. با خواندن این قسمت به سرعت متوجه خواهید شد که کدام نوع ساعت به سلیقه شما نزدیک‌تر است و در بازار به چه نام یا اصطلاحی شناخته می شود.

ساعت مچی عقربه ای

به جرات می‌توان گفت که محبوب‌ترین نوع ساعت، ساعت مچی عقربه‌ ای است که در انواع طرح‌های اسپرت، کلاسیک، لاکچری و... تولید می‌شود. شاید در برهه‌ای از زمان ساعت ‌های دیجیتالی یا هوشمند مد شده‌اند اما تنها مدلی که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، ساعت مچی عقربه‌ایست.

ساعت مچی عقربه‌ای خود به دو دسته کلی تبدیل می‌شود:

· ساعت مچی عقربه‌ ای باتری‌دار

· ساعت مچی عقربه ‌ای مکانیکی

در ادامه به توضیح هریک پرداخته و متوجه می‌شویم که هرکدام چه تفاوتی با نوع دیگر دارد.

ساعت مچی عقربه ای باتری دار

ساعت مچی عقربه ای باتری دار همانطور که از نامش پیداست، برای تامین انرژی از باتری استفاده می‌کند؛ در واقع این مدل ساعت‌ ها زمانی که باتری‌شان تمام شود از کار می‌افتند. البته لازم به یادآوری است که این مورد مشکل حادی نیست و با یک تعویض ساده باتری، ساعت شما مجددا مانند روز اولش کار می‌کند.

ساعت‌ های مشهور کوارتز که سلطه آن در دست کشور ژاپن است نیز جزء این دسته هستند.

ساعت مچی عقربه ای اتوماتیک

ساعت مچی عقربه ای اتوماتیک بر خلاف مدل قبلی، انرژی خود را از حرکت دستان شما تامین کرده و نیازی به هیچ منبع انرژی مانند باتری ندارد. حرکت دستان شما سبب به کار افتادن قطعه‌ای به نام روتور می شود که نتیجه آن، اعمال نیرو از سمت روتور به فنر اصلی ساعت مچی است. نیروی وارده به سمت فنر اصلی به چرخ‌دنده‌های ساعت منتقل می‌شود و ماحصل آن این است که این مدل ساعت‌ها هیچ‌گاه خاموش نمی‌شوند؛ مگر آن‌که از استفاده از آنها خسته شوید!

سبک های مختلف ساعت مچی

حال که با انواع مختلف ساعت مچی آشنا شدیم؛ در گام بعدی باید درباره انواع سبک‌های آن بدانیم. اگر بخش قبل را با دقت خوانده باشید، مطالب این قسمت تکه‌های پازل شما را تکمیل کرده و متوجه می‌شوید به چه سبک و سلیقه‌ای از ساعت علاقه دارید.

ساعت مچی اسپرت

ساعت‌ های مچی اسپرت معمولا دارای صفحات گرد و بزرگ‌، پیچیده و پر از عقربه های مختلف هستند! البته سبک اسپرت فقط منحصر به نوع ساعت مچی عقربه ‌ای نیست و ساعت‌ های دیجیتالی و ساعت ‌های هوشمند نیز شامل آن می‌شود.

در برخی از ساعت‌ های اسپرت امکانات بیشتری مانند ضدآب بودن، مقاومت در برابر ضربه، ضدخش بودن و... هم قرار داده شده و از آنها برای غواصی، کوهنوردی، سنگ‌نوردی و... استفاده می‌شود.

از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده ساعت مچی اسپرت می‌توان به کاسیو، دیزل، امگا و اینگرسول اشاره کرد.

ساعت مچی کلاسیک

ساعت‌های مچی کلاسیک همچنان سبک و سیاق قدیمی خود را حفظ کرده و بوی اصالت بیشتری نسبت به سایر سبک‌ها می‌دهند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند ساعت‌های کلاسیک دست دومی که سال‌ها پیش توسط برندهای مطرح تولید شده، خریداری کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند ساعت هایی که طرح کلاسیک داشته اما به تازگی تولید شده، با قیمتی معقول‌تر خریداری کنند.

از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده ساعت مچی کلاسیک می‌توان به تیسوت، سیتیزن، رومانسون و سیکو اشاره کرد.

راهنمای خرید ساعت مچی اصل

حال که متوجه سلیقه‌تان شده‌اید؛ در ادامه به معرفی برندهایی می‌پردازیم که علاوه بر کیفیت بالا قیمتی کمتر از 1میلیون تومان دارند!

چه کسی بدش می‌آید با مبلغی کمتر از 1میلیون تومان، بتواند ساعت مچی اورجینال خریداری کند؟

ساعت مچی زنانه

خانم‌ها عاشق ساعت‌های برند هستند و این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ بنابراین با خرید ساعت مچی اصل با قیمت زیر یک میلیون تومان، هم هزینه بسیاری کمتری کرده‌اید و هم به عنوان کادو می‌توانید طرف مقابل‌تان را بسیار خوشحال کنید!

ساعت مچی زنانه تا یک میلیون تومان

برندهای مختلفی برای ساعت مچی زنانه تا مبلغ یک میلیون تومان وجود دارند اما ما کیفیت و اصالت برند را مدنظر قرار داده‌ایم و در ادامه دو برند بسیار محبوبی که در بین محصولاتشان، می‌توان ساعت‌های قیمت مناسب‌تر پیدا کرد، به شما معرفی کرده‌ایم.

برند کاسیو

اگر می‌خواهید برای کادو ساعت بخرید، بدون شک کاسیو بهترین انتخاب است. این روزها این برند در اوج محبوبیت قرار داشته و محصولاتش در کل جهان ترند اول بازار ساعت است. محصولات کاسیو علاوه بر قیمت بسیار مناسب، ضد آب بوده و کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند.

برند رومانسون

ساعت‌های زنانه برند رومانسون در زیبایی بی‌همتا هستند و در تک تک محصولات آن می‌توان اوج ظرافت و جذابیت‌های زنانه را دید. این برند محبوب کره‌ای کالکشن‌های بسیار زیبایی مخصوص بانوان طراحی و به بازار عرضه کرده است.

ساعت مچی مردانه

حال نوبتی هم باشد نوبت آقایان است! آقایان اگر در هر چیزی به برند بودن آن اهمیت ندهند، در ساعت شوخی ندارند! بنابراین ما هم تصمیم گرفتیم تا دو برند محبوب ساعت مچی مردانه که زیر یک میلیون تومان قیمت دارند، به شما معرفی کنیم.

ساعت مچی مردانه تا یک میلیون تومان

همانند ساعت مچی زنانه، برندهای مختلفی هستند که قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند اما دو برند زیر از بقیه بسیار محبوب‌تر و باکیفیت‌تر هستند.

برند کاسیو

شاید تعجب کنید که چرا دوباره نام کاسیو را آورده‌ایم! همان‌طور که گفتیم کاسیو این روزها پرفروش‌ترین برند بازار ساعت است و هم خانم‌ها و هم آقایان عاشق آن هستند.

برند اوماکس

به‌نظرتان ساعتی وجود دارد که هم سوئیسی باشد و هم قیمتش تا یک میلیون تومان باشد؟ شاید فکر کنید این جمله فقط در افسانه‌ها پیدا می‌شود اما برند اوماکس دقیقا همان چیزی است که توصیفش را کردیم.

برند اوماکس محصول مشترک سوئیس و ژاپن است و ساعت‌هایش بی‌نهایت زیبا و باکیفیت هستند؛ واقعا چه چیزی بهتر از ساعتی است که دوام ژاپنی و اصالت سوئیسی داشته باشد؟

چرا باید حتما ساعت مچی داشته باشیم؟

گاهی ارزش هر چیزی که داریم به بهایی نیست که برایش می‌پردازیم. بلکه به دقایقی است که همراه لحظه‌هایشان می‌شود. دقایقی که فقط عقربه‌های یک ساعت مچی قدر آن را می‌دانند. چرا؟ چون فقط ساعت مچی است که با شما قدم در خیابان، محل کارتان، سرقرارهای گاه و بیگاهتان و حتی همسفر سفرهایتان می‌شود و تک تک دقایق کنار شماست و هر لحظه با شما زندگی را آنگونه که هست تجربه می‌کند.

خرید ساعت مچی اصل

ساعت مچی اصل یک چیز دیگر است! ما همواره به مخاطبانمان توصیه می‌کنیم که فقط ساعت اورجینال خریداری کنند؛ ساعت‌های های‌کپی هرچقدر هم زیبا باشند، باز هم بی اصالتی در آنها موج می‌زند. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر درباره «ساعت مچی» می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برگرفته از سایت زدتایمر ((https://zedtimer.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس