جهانپور: بحث جدایی اسکوچیچ شاید کار دلال‌ها برای رسیدن به منافعشان باشد/ به نفع تیم ملی است که او حفظ شود

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش به هیچ عنوان در چارچوب قرار نمی‌گرفت اما اسکوچیچ مربی افتاده و خاکی است و وظیفه‌اش را به خوبی انجام می دهد.

به گزارش مشرق، مجید جهانپور در مورد بحث‌های تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اسکوچیچ با تیم ملی نتایج فوق العاده‌ای گرفت و شاید برخی انتظار نداشتند تیم ملی با این مربی موفق شود. در مورد تیم ملی صحبت‌هایی مطرح می‌شود که نمی دانم چقدر صحت دارد و فقط آن‌ها را در رسانه‌ها خوانده‌ام و شنیده‌ام.مثلا خوانده ام که مشکلاتی در مدیریت تیم وجود داشته و طرفداران تعویض سرمربی تیم ملی روی این مساله خیلی مانور می‌دهند. گویا در بحث مدیریتی سرمربی تیم ملی مشکلاتی پیش آمده یا خواسته برخی لژیونرها این بوده که سرمربی تغییر کند.

وی افزود: اگر این مشکلات واقعیت داشته باشد تصمیم سازان فدراسیون فوتبال باید برای پیشگیری از اتفاقات ناگوار در این مورد تصمیمی اتخاذ کنند اما بحث دوم این است که شاید این مسایل تحت تاثیر دلال‌هایی است که بخاطر منافع‌شان دست به هر کاری می‌زنند و از اهرم‌هایی برای فشار استفاده می‌کنند تا مهره‌های خودشان را در تیم ملی حاکم کنند. نظر شخصی من این است که اسکوچیچ مربی سالمی است که با فرهنگ ما هم آشنایی دارد و خصوصیاتش با فرهنگ ایران جور در می‌آید. اگر مشکلاتی هم هست نباید به صورت حذفی برخورد و باید به صورت ارشادی عمل شود و با دید مثبت مشکلات را حل کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان تعیین تکلیف سرمربی ایران مشخص شد

مربی اسبق تیم ملی تصریح کرد: به هیچ عنوان نمی‌توان امتیازهای خصوصیات شخصی و فنی این مربی را نادیده گرفت. با تعویض سرمربی تیم ملی مخالفم و نباید مسایل را سیاه و سفید دید.اگر مشکلی هم وجود دارد فکر نمی کنم مشکل بزرگی باشد. تیم ملی اکنون لژیونرهای موفقی در اروپا دارد و کار با این گروه روش‌های خاص خودش را دارد.

جهانپور در مورد اینکه شما موافق ثبات در کادرفنی تیم ملی هستید، خاطرنشان کرد: بله ما مربی مثل کی‌روش داشتیم که یک چهره بین‌المللی بود و با رزومه و شخصیت کاریزماتیکی که داشت بازیکنان تحت تاثیر شخصیتش قرار می‌گرفتند اما آن زمان این همه لژیونر نداشتیم و از سویی دیگر کی روش می‌خواست نفر اول فوتبال کشورمان باشد و حتی به جای رئیس فدراسیون و رئیس سازمان ورزش ما تصمیم گیری کند و گاهی آنها را تحقیر هم می‌کرد. او به هیچ عنوان در چارچوب قرار نمی‌گرفت اما اسکوچیچ مربی افتاده و خاکی است و وظیفه‌اش را به خوبی انجام می دهد. در روزهای کرونایی تمامی مسابقات لیگ را رصد کرد و به نفع تیم ملی است که او را حفظ کنیم و اگر مشکلی هم هست آن مشکل را برطرف کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    فقط اسکوچیچ بزرگ
  • هوار فوتبال IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    من نمیدنم شاید مقام اول جام جهانی را کسب کردیم که بایدر هنوز لذت ببریم.شاید خودش از مقامی ریاستی که بدست آورده که هنوز داره لذت میبره.آقا خادم تیمهایی دیگر در تدارک بازیهایی تدارکی و یا انجام بازی تدارکی هستن و شما در حال لذت بردن هستید خسته باشید
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    اون موقع که بحران بود وکسی جلو نمی آمد وهمه فرار میکردند از ترس اوت شدن این آقا اومد با قرار دادی ناچیز نامردی هست بفرستنش یک عده شاید بخوان بخورن از قرارداد مربی جدید بازرسی مواظب باشه نشه حکایت ویلموس
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    فدراسیون فوتبال نمی‌تواند خوشحالی مردم را ببیند تا مردم از فوتبال و نتایجش شاد شوند فورا شرورها و اراذل اوباش فوتبال مربی عوض میکنند و تیم را به حاشیه می‌کشانند. عین سابق که مثلث شرارت فردوسی پور و کیروش و تاج فوتبال و غرور ملی ایرانیان را لجن مال کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس