کد خبر 1235904
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
تقاضا برای دریافت ارز دانشجویی صفر شد

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: افزایش شدید قیمت ارز از اواسط سال ۹۷ تاکنون باعث کاهش جدی متقاضیان و افت جدی پرداخت ارز دانشجویی به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج شده است.

به گزارش مشرق، سازمان امور دانشجویان با اشاره به تسهیلات دانشجویی و معرفی به بانک برای دریافت ارز دانشجویی اعلام کرد: بررسی تعداد دانشجویان معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت ارز دانشجویی از روند یکنواختی تبعیت نمی‌کند. نمودار نشان می‌دهد که تعداد دانشجویان دریافت کننده ارز تا سال ۱۳۹۶ روندی کاهشی داشته و در سال ۱۳۹۷ این تعداد به دو برابر افزایش و مجدداً روندی کاهشی را دارد.

افزایش شدید قیمت ارز از اواسط سال ۹۷ تاکنون باعث کاهش جدی متقاضیان و افت جدی پرداخت ارز دانشجویی به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور شده است.

تقاضا برای دریافت ارز دانشجویی صفر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خیلی کار بدی کردید. سالها با بودجه بیت المال و با یارانه بسیار زیاد به ارز دانشجویی به بهترین دانشجویان ما با عزام به خارج با پول ایران , در دانشگاههای خارج روی موضوعاتی کار میکردند که هیچ ارتباطی با نیازهای ایران نداشت و موضوعات پژو هشی آنان دقیقا مشکلات صنعت کشورهای خارج بود که با نیرو وپول ایران برایشان حل میشد. برای همین استکه خارجی ها برای جذب دانشجویی که خودش مخارج خودش را بدهد سرو دست میشکنند .البته هر از گاهی چندتا دو تابعیتی و جاسوس هم داخلش می اندازند تا ته مانده آن را از ایران بیرو بکشد.پس سعی کنید باز با اعزام دانشجو با پول ایران به خارج مشکلات خارجی ها را حل کنید .آ بارک الله قربونشون بره باباشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس