کد خبر 1235823
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
زاکانی

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون دوران سیاه عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است و در آغاز مسیری روشن قرار داریم و در پیش‌روی ما ایرانی قوی و پیشرفته قرار دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در جشن میلاد امام‌رضا(ع) که شب گذشته در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، گفت: همان‌گونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد، امروز نیز انقلاب اسلامی ایران به مدد الهی از دست نااهلان و نامحرمان آزاد شد.

بیشتر بخوانید:

رئیسی امروز درباره سیاست خارجی چه گفت؟

وی افزود: دورهٔ خود بزرگ‌بینی و عدم پاسخگویی مسؤولان به مردم تمام شد و افقی در مقابل دید ملت گشوده شد که راست‌گویان و شایستگان در خدمت ملت قرار گیرند.

زاکانی ادامه داد: امروز روزنهٔ جدیدی برای مردم شریف ایران گشوده شده است و ما به‌دنبال تشکیل یک دولت مردمی و ایرانی قوی به پشتوانهٔ مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

این مسؤول عنوان کرد: متأسفانه دولتمردان کنونی دغدغهٔ استقلال فرهنگی و اقتصادی کشور را نداشتند و در کنار این موضوع، زمینه‌ای را نیز فراهم کردند که استقلال سیاسی ما مورد تهدید قرار گرفت، اما به فضل الهی و با همت ملت عزیز، دست رد به سینهٔ این‌گونه مسؤولین زده شد.

وی بیان کرد: آزادی مردم بر نظارت بر مسؤولین و پاسخگویی صحیح آن‌ها به مردم امری بود که سال‌هاست به فراموشی سپرده شده بود، اما خوش‌بختانه امروز روز آزادی به معنای ایجاد شفافیت و در معرض نقد و پاسخگویی مردم قرارگرفتن، فرا رسیده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما طبق فرمودهٔ امام‌راحل(ره) یک موی کوخ‌نشینان را به تمام کاخ‌نشینان نمی‌دهیم، اما متأسفانه برخی از مسشولین کنونی کشور دچار خوی اشرافیگری شده‌اند، برخی از آن‌ها در کاخ‌ها زندگی کرده و در استخرهای عوامل طاغوت تفرج کرده‌اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: به لطف الهی و با همت و ارادهٔ مردم، خداوند انقلاب اسلامی ما را از دست اختاپوس‌هایی که مانند بختک بر امکانات این کشور افتاده بودند و به‌جای تلاش برای رفع فقر و فساد، در جهت تحمیل فقر و نهادینه کردن فساد در کشور حرکت می‌کردند، نجات داد.

کاندیدای سیزدهمین دورهٔ ریاست‌جمهوری تصریح کرد: اکنون دوران سیاه عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است و در آغاز مسیری روشن قرار داریم و در پیش‌روی ما ایرانی قوی و پیشرفته قرار دارد که باید آن را در سایهٔ حمایت مردم و حضور نخبگان بسازیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته ما شاهد دولتی بودیم که با پیری، کسالت، اشرافیگری و عدم مسؤولیت‌پذیری، گردن‌کشی می‌کرد، اما به‌زودی دولتی روی کار خواهد آمد که بنا است برای ما افتخار خلق کند و این هدیهٔ دههٔ کرامت است که ما برای خود تنفس‌گاه جدیدی باز کرده‌ایم.

زاکانی در پایان تأکید کرد: اکنون با بسته شدن پروندهٔ دیو سیاه تنبلی و سستی در کشور و خوردن دست رد مردم بر سینهٔ مسؤولین رفاه‌طلب، شاهد حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس‌جمهوری عدالت‌خواه و ضدفساد برای کشور بودیم که امیدواریم به فضل الهی در زمان کوتاهی قله‌های پیروزی را فتح کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    2 1
    احسنت
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ببینیم شما چه گلی به سر ملت میزنید؟ ( البته توی تموم این سالها اگه شما بیشتر از اصلاحطلبها توی مشکلات سهم نداشته باشید کمتر هم نبودید)
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    آقای زاکانی، زیادی خوش بین نباش، دروغگویان متظاهر از هر دو جناح چنان ساختاری هزار دستانه در وزارتخانه‌ها و استانداریها و فرمانداری‌ها و کل مدیریت مملکت ایجاد کرده‌اند که حتی اگر انسان سالم، صالح و مدبری بخواهد ایران را نجات دهد و از نو بسازد به سالها وقت نیاز است اما دوران ریاست جمهوری برای یک رئیس‌جمهور سازنده بسیار محدود است، ابتدا ایجاد قوانین حسابکشی از مدیران و مسئولان و در صورتیکه مدیریت و مسئولیت مقامات مدعی، باعث ضرر و زیان گردد، تنبیه جدی حتی زندانهای طولانی نیاز است تا اینکه بی کفایتان هرگز پست و مقام را به دیده کیسه پول بی خرج و مواجب نگاه نکنند و خودشان جرأت نشستن و گرفتن پستهای مدیریتی و مسئولیتی را نداشته باشند، آیا در کشور ما چنین اراده‌ای هست؟ دوم پاکسازی تمام پستها بالا، متوسط و پایین دولتی و اصلاح ساختار آنها در همه زمینه‌ها که چند سال زمان نیاز دارد مخصوصاً که بخواهید با کفایتان رانده شده از سوی مدیران بی‌کفایت و خجالتی را از گوشه عزلت بکار بگیرید.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    مرگ بر خاین .......
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    انشاءالله و فکری هم بحال نفوذیها باید بشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس