کد خبر 1235142
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
عین الاسد

منابع محلی استان الانبار عراق می گویند که امروز یکشنبه یک مظنون در ارتباط با حمله راکتی اخیر به پایگاه عین الاسد محل استقرار نظامیان آمریکایی دستگیر شده است.

به گزارش مشرق، قطری العبیدی فرمانده نیروی موسوم به «حشد العشائری» دراستان الانبار به رسانه های عراقی گفت که یک نفر در این ارتباط دستگیر شده و تحقیقات نیروهای امنیتی از او ادامه دارد.

امروز یک فروند راکت به پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق شلیک شد اما  گفته می شود این راکت منفجر نشده است و مشخص نیست چه گروهی آن را شلیک کرده است.

برخی رسانه ها اعلام کردند که نیروهای امنیتی راکت دوم را که آماده شلیک بود، در محله الشهداء در منطقه البغدادی در استان الانبار کشف کردند.

بنابر اطلاعات منتشر شده این راکت دست ساز بود.

یک منبع امنیتی به برخی رسانه های عراقی گفت: بعد از بررسی دوربین های نظارتی نزدیک به پایگاه عین الاسد مشخص شد یکی از عاملان سوار بر خودروی «پیکاپ» این شلیک را انجام داد و از محل متواری شد در حالی که پلاک نداشت و نیروهای امنیتی در جستجوی آن هستند.

چنین به نظر می رسد که راکت شلیک شده از فاصله نزدیک به سوی این پایگاه پرتاب شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    خخخخ. دلقکها خیال میکنن با این کاراشون آمریکا میره بیرون! خب لااقل بزنید دو تا سرباز آمریکایی رو بکشید تا مجبور شن برن. آهان یادم ایفتاد شما از ترس تلافی ماستتون رو کیسه کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس