کد خبر 1235043
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
توجه رسانه‌ها به رونمایی از پرچم پرسپولیس

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس همچون یک سال گذشته در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی لو رفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی مقابل تراکتور تبریز دیدار سوپرجام فوتبال کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که مدت‌ها است به دلیل برگزاری بازی‌های ملی به میدان نرفته است.

با این حال ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس همچون یک سال گذشته در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی لو رفت تا ادعای مسئولان این باشگاه مبنی بر شناسایی جاسوس رختکن سرخ‌ها بی اثر باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی ترکیب امروز تیمش را اعلام کرده است که در تمرین روز گذشته نیز از آنها استفاده کرده بود اما اعلام فهرست نهایی را به جلسه آنالیز امروز که قبل از بازی برگزار می‌شد موکول کرد.

جاسوس پرسپولیس نیز بلافاصله پس از این نشست، ترکیب تیم را در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در یکی از کانال ها افشا کرد تا بار دیگر سیستم بازی سرخ‌ها لو برود.

گل محمدی در دیدار امروز علاوه بر وحید امیری و کمال کامیابی نیا که با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشتند تنها به سیامک نعمتی استراحت داد تا محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد سرلک، مهدی ترابی و احمد نورالهی در بین یازده مرد اصلی قرار بگیرند.

براساس ترکیبی که منتشر شده این نفرات برابر تراکتور به میدان خواهند رفت: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    7 6
    چرا مشاوره از پدران امنیتی نمگیرند.آذری جهرمی بابا مسعودخیلی میتونن کمک کنند
    • بنده خدا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      4 3
      چونکه شماهاوامثال شما این اقایان راپدر میدانیدپس مشاوره گرفتن هم به خودشمابرمی گرده وخداخودش بهترمی داندکه ماحرفمان رادرزمین رقابت مرده مردانه می زنیم ودنبال حرفهای خاله زنک بازی شماهانیستیم
  • DE ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    3 0
    بیماری برجامیسم داشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس