نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب فردا برگزار می‌شود

اولین نشست خبری«سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور منتخب، روز دوشنبه (۳۱ خرداد) ساعت ۱۴ با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، اولین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب دولت سیزدهم، روز دوشنبه (۳۱ خرداد) ساعت ۱۴ با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

گفتنی است، روز گذشته وزیر کشور رسماً نتیجه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد؛ براساس نتایج اعلام شده «سید ابراهیم رئیسی» با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ رای ماخوذه به عنوان منتخب ملت انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    لطفا یک سری ویدئو از جنایات منافقین از جمله بشهادت رساندن هفتاد و دو تن و بعد رئیس جمهور و نخست وزیر در یکجا و بیش از هفده هزار شهید حاصل ترورهای مثل ترور شهید سرافراز صیاد شیرازی و همکاری با صدام و غیره را آماده کنند . تا چنانچه سوالی پیرامون نظر سازمان حقوق بشر تحت تاثیر عربستان که شبکه های مختلف دیروز و امروز بدان اشاره داشتند . شد . نشان داده شود . تا دنیا معنا و مفهوم تروریست بوذن سازمان منافقین را اطریق رسانه های خود شاهد باشد . که این جنایتکاران و خائنان چگونه آذمکشی را بپشتوانه حامیان خود انجام میدادند و اکنون تحت نظر آنان هنوز به انجام کارهای غیر انسانی و ملی ادامه میدهند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس