منتخبان شورای اسلامی در شهرهای مازندران معرفی شدند

فرماندار سروآباد گفت:‌ نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سروآباد و شهر هورامان تخت این شهرستان اعلام شد.

به گزارش مشرق، یوسف باشی روز یکشنبه اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر سروآباد در استان کردستان به ترتیب آقای مهراب عبداللهی با کسب ۷۲۳ رای، خانم نسرین امینی با ۵۱۴ رای، آقای یحیی براری با ۴۶۲ رای،‌ کریم کریمی با ۴۲۸ رای و اژین حسینی با ۴۲۵ رای به عنوان منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی افزود: آقای فرزاد وزیری با کسب ۳۷۱ رای و سوران محمودی نیز با کسب ۳۵۷ رای به عنوان ۲ نفر علی البدل در ششمین دوره انتخابات ششمین دوره شهر سروآباد انتخاب شدند.

فرماندار سروآباد یادآور شد: در انتخابات شهر هورامان تخت نیز آقای سید عابد حسینی با کسب ۵۴۸ رای،‌ آقای هادی شریفی قه ته با کسب ۳۹۹ رای،‌ آقای کریم شمسی با ۳۹۱ رای،‌ آقای رحمان طاهری با ۳۶۴ رای و آقای محمد مرادی با ۳۴۳ رای پنج نفر منتخب شورای اسلامی شهر هورامان تخت انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: آقای هادی شریفی با ۲۷۵ رای و فرهاد ذبیحی با کسب ۲۶۶ رای به عنوان ۲ نفر علی البدل در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر هورامان تخت انتخاب شدند.

باشی گفت: در این دوره از انتخابات ۷۰ درصد جمعیت شهرستان سروآباد واجد رای دادن بودند که ۴۹ درصد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

فرماندار سروآباد در پایان از مجریان، بازرسان، ناظران، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که فضای امن و آرامشی را برای رای دهندگان فراهم کرده بودند و روند انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد، تقدیر و تشکر کرد و از حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای که یک حماسه دیگری را رقم زدند تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا،‌ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته گذشته۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار شد.

در شهرستان سروآباد ۷۲ شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده بود، در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد ۴۰۰ نفر برای تصاحب ۲۱۱ کرسی شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نامزد شده بودند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس