کد خبر 1234810
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
انتخابات شورای شهر

فرماندار شهرستان تربت جام گفت: با پایان یافتن شمارش آرا منتخبان مردم برای حوزه‌های پنج‌گانه شهری تربت جام در انتخابات شوراهای اسلامی معرفی شدند.

به گزارش مشرق، مرتضی حمیدی با اشاره به جمعیت ۱۱۰ هزار نفری واجدان شرایط شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهر تربت جام در استان خراسان رضوی، به خبرنگاران عنوان کرد: از مجموع ۲۹ هزار و ۴۸۹ رای ماخوذه برای ۷ کرسی شورای اسلامی شهر تربت جام، حسین قرائی جامی با ۵۰۳۷ رای به عنوان نفر اول معرفی شد و جعفر دلشاد عظیمی با ۴۵۹۳ رای، حامد فخر احمدی با ۴۲۹۷ رای، ریحانه ناصری فورک با ۴۰۰۸ رای، هاشم بهرامی‌نیا با ۳۷۹۵ رای، اسماعیل بخشی با ۳۷۱۰ رای و سجاد ابراهیمیان با ۳۶۸۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر تربت جام توسط رای دهندگان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین مریم افغان با ۳۵۴۱ رای، نبی‌اله احمدی بنکدار با ۳۴۷۰ رای، سید محمد حیدری با ۳۲۶۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای ششم این شهرستان انتخاب شدند.

حمیدی بیان کرد: در شهر نیلشهر از مجموع ۳۸۵۵ برگه رای ماخوذه، عبدالرسول رحمانی رحمت آبادی با ۱۷۰۹ رای بیشترین تعداد آرا را از آن خود کرد و بهنام فیضی با ۱۵۷۰ رای، علی محمد محمدیان با ۱۵۱۷ رای، امین علیزاده با ۱۴۰۹ رای و عبداله سمنگانی با ۱۳۷۱ رای به عنوان اعضای اصلی و عبدالحکیم غفوری چهارمن و نیم با ۱۳۴۸ رای و همچنین رحمت کاظمی با ۱۱۵۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل در ششمین دوره شوراهای اسلامی این شهرستان انتخاب شدند.

فرماندار تربت جام درخصوص وضعیت نتایج رای گیری در شهر نصرآباد گفت: در شهر نصرآباد از مجموع ۳۷۴۴ رای ماخوذه علی اکبر ناظری با ۱۹۱۱ رای حائز بیشترین تعداد آرا شد. همچنین رضا بهادری راد با ۱۶۹۳ رای، علی محمدشیخ آبادی با ۱۶۸۸ رای، ایمان غلامی نصرآبادی با ۱۶۲۵ رای و ابوالقاسم نصیری شهری با ۱۴۸۳ رای به شورای ششم این شهر راه یافتند. همچنین مهدی مینائی نصرآبادی با ۱۴۶۶ رای و حسن رضا جهانی نژاد با ۱۴۰۸ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در شهر احمدآباد صولت نیز از ۲۹۳۰ رای ماخوذه عبدالطیف دوران پور با ۱۳۴۹ رای به عنوان نفر نخست معرفی شد. پس از وی اکبر گلشایان علیائی با ۱۰۵۴ رای، محمد رضائی احمدآبادی با ۹۷۴ رای، عبداله ایلاتی با ۹۲۰ رای و حسن غلامی با ۹۲۰ رای به عنوان ۵ عضو اصلی شورای شهر احمدآباد صولت معرفی شدند. همچنین امراله سلطانی میرزائی با ۸۹۴ رای و عبدالغفار سعیدی ۷۵۸ رای به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

حمیدی به وضعیت نتایج آرا در شهر سمیع آباد نیز اشاره ای داشت و گفت: در شهر سمیع آباد از مجموع ۸۳۵ برگه‌ رای ماخوذه عبدالکریم شهرکی با ۴۹۶ رای بیشترین میزان رای را به‌ دست آورد و مسعود رضائی با ۴۳۸ رای، محمدعثمان اربابی با ۴۳۴ رای، حبیب‌اله رسولی با ۳۲۳ رای و مهدی باخرزی با ۳۸۴ رای پس از وی به عنوان منتخبین شورای شهر سمیع آباد برگزیده شدند. اسماعیل رامشگر ارباب دین محمدی با ۲۸۰ رای و امید رامشگر با ۲۱۷ رای به عنوان اعضای علی‌البدل در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر سمیع آباد انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس