کد خبر 1234641
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵
نتایج انتخابات شورای شهر خرمشهر و مینوشهر اعلام شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه خرمشهر نتایج انتخابات اعضای شورای شهر خرمشهر و مینوشهر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمدحیدری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیات نظارت و هیات اجرایی کار تجمیع آرای ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر و مینو شهر را به پایان رساند و بر اساس آرایی که به دست آمده  منتخبان اصلی و علی البدل شورای شهر به قرار آتی اعلام می شوند.

وی افزود: در شهر خرمشهر از جمع ۴۱ هزار و ۷۸۶ رای ماخوذه عبدالنبی پورخلف با سه‌هزار و ۳۱۸ رای ، محمدجواد بچاری با سه هزار و ۱۴۹ رای، مجید حیدری ۲هزار و ۷۱۸ رای ، منصور کعبی با ۲ هزار و ۶۱۲ رای، عادل چلداوی با ۲ هزار و ۴۴۱ رای ، حسن پورحمزاوی با ۲ هزار و ۴۱۷ رای، ایوب رنجبر با ۲ هزار و ۴۰۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر خرمشهر در دوره ششم توسط مردم این شهرستان انتخاب شدند.

حیدری بیان داشت: آقایان ایوب دورقی با ۲ هزار و ۳۳۱ رای ، خالد ثانی‌زاده با ۲ هزار و ۳۲۲ رای و میلاد پورحمزاوی با ۲ هزار و ۱۶۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شهر خرمشهر انتخاب شدند.

وی گفت: امید است منتخبین اعضای شورای شهر خرمشهر بتوانند به مردم خدمت کنند و آرزوی موفقیت برای منتخبین ملت و مردم بزرگوار و انقلابی شهرستان خرمشهر دارم که  روز جمعه سرافرازانه و بلندقامت در این انتخابات حضور یافته و برگ زرینی در تاریخ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: همچنین پس از تجمیع آرای مینوشهر مسعود فرحانی با ۲هزار و ۴۲۸ رای، ایاد فرحانی پارسا با ۲ هزار و ۴۰۹ رای ، فاطمه سعیدی پورجزیره با ۲ هزار و ۱۹۱ رای، علی سعیدیان با ۲ هزار و ۱۶۶ رای، علی مرتاض با ۲هزار و ۱۶۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی انتخاب شدند.

حیدری افزود: قاسم محاور مطوری با کسب ۲هزار و ۹۵ رای، جواد صالحیان‌پور۲ هزار و ۷۶ رای و عبدالله حمادی‌زاده با ۲ هزار و ۴۶ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی در ادامه گفت: انتخابات روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کمال آرامش و امنیت کامل در شعب اخذ رای شهرستان خرمشهر و مینوشهر برگزار شد.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس