کد خبر 1234616
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

مردم بجنورد مرکز خراسان شمالی جشن شکرانه حضور میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب را برگزار کردند.

به گزارش مشرق، جشن شکرانه حضور میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب حجت الاسلام "سید ابراهیم رییسی " به عنوان رییس جمهوری منتخب شنبه شب با حضور صدها نفر از مردم بجنورد از اقشار مختلف در میدان شهید با فراخوان ستاد مردمی رییس جمهوری منتخب در استان خراسان شمالی برگزار شد.

تعدادی زیادی از زنان و مردان بجنوردی به خصوص جوانان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و عکس رییس جمهوری منتخب در این جشن حضور یافتند و سرود ملی کشورمان را به صورت دست جمعی قرائت کردند.

جشن بجنوردی ها برای رییس جمهوری منتخب

خودروهای عبوری در میدان شهید شهر بجنورد نیز با روشن کردن چراغ و نصب پرچم جمهوری اسلامی و عکس رییس جمهوری منتخب بر روی شیشه خودروهای خود مردم را در این جشن  همراهی کردند و به ابراز احساسات پرداختند.

تعدادی از جوانان موتور سوار بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان در میدان شهید این شهر دور افتخار زدند .

حضور هر ۹  عضو منتخب شورای اسلامی شهر بجنورد که بیشترشان از فهرست شورای وحدت نیروهای انقلاب از تشکل های حامی رییس جمهوری منتخب حجت الاسلام رییسی بودند از دیگر حواشی این جشن بود.

برخی از مردم و بازاریان به صورت خودجوش اقدام به توزیع شکلات و شیرینی در بین مردم کردند و به یکدیگر به خاطر تحقق حضور میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب رییس جمهوری منتخب تبریک می گفتند.

تعدادی از  علماء و آخوندهای اهل سنت به ویژه بانوان ترکمن که در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در بیانیه ای از نامزدی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری منتخب حمایت کرده بودند، نیز شرکت داشتند.    

جشن بجنوردی ها برای رییس جمهوری منتخب

در این مراسم  حجت اسلام رضا احمدی فر رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت از مردم به خاطر لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور میلیونی در انتخابات قدردانی کرد.

در پایان این جشن مردمی تعدادی از جوانان خوش ذوق بجنورد به مناسبت ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) اقدام به نورافشانی در میدان شهید این شهر کردند که مورد اقبال جوانان به خصوص کودکانی شد که همراه با والدین خود در این جشن شرکت داشتند.

رعایت خودجوش پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان در این جشن نیز از دیگر جلوه های ویژه ای بود به طوری که اکثر حاضرین به دلیل شرایط ویژه استان از لحاظ ویروس کرونا و قرارگیری سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان در وضعیت نارنجی کرونایی ضمن استفاده از ماسک تا حد امکان فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کردند.

جشن مردمی بجنوردی ها برای رییس جمهوری منتخب در فضای باز برگزار شد و با وجود ازدحام جمعیت با حضور به موقع نیروهای راهنمایی و رانندگی  از ترافیک خودرویی خبری نبود و تردد به صورت روان در میدان شهید یکی از پرتردد ترین خیابان های شهر بجنورد جریان داشت.
 

جشن بجنوردی ها برای رییس جمهوری منتخب

تعدادی زیادی از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب ، پایگاههای خبری و کانال های تلگرامی در این جشن سرگرم عکسبرداری و فیلمبرداری از این جشن بودند و  اکثر شرکت کنندگان نیز مردمی نیز با تلفن همراه عکسبرداری و فیلمبرداری کردند و برخی از آنها این فیلم ها را در فضای مجازی و صفحه و پیچ ایسنتاگرام خود برای سایر دوستانی که حضور نداشتند به اشتراک گذاشتند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری به همراه میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار شد و افزون بر ۲۸ میلیون نفر در این رویداد مهم سیاسی شرکت کردند و سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای به عنوان رییس جمهور منتخب از بین چهار نامرد انتخابات ریاست جمهوری حایز اکثریت آراء شد و به مدت چهار سال سکان قوه اجرایی کشور را بر عهده گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن خوانساری IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    آقای رییسی عزیز حالا وقت قدر دانی از این مردم وطن دوست وفرهنگ دوست ومذهب دوست وهم نوع دوست است پس تا عرق این ملت خشک نشده ابراز احساسات آنها را ارج دهید . خدانگه دار شما در زیر چتر ولایت علوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس