کد خبر 1234568
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
نامزد انتخابات شوراهای شفت حین وساطت درگیری درگذشت

معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه همزمان با کل کشور، روز گذشته در ۲ حوزه شهری و مناطق روستایی شهرستان سبزوار برگزار شد.

به گزارش مشرق، سید مجتبی علوی‌مقدم، عصر شنبه عنوان کرد: ۲۰۹ شعبه اخذ رای شامل ۱۶۰ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار برای این دوره از انتخابات در شهر سبزوار در استان خراسان رضوی و بخش‌های مرکزی و روداب پیش بینی شد.

فرماندار سبزوار گفت: همچنین حدود ۵۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیتی در برگزاری انتخابات در این شهرستان فعالیت داشتند.

علوی‌مقدم افزود: با اعلام نتایج نهایی شوراهای اسلامی شهر سبزوار، امین الله مظلوم  با ۱۰ هزار و ۷۶۰ رای، حسین بروغنی با ۱۰ هزار و ۵۹۷ رای، غلامعلی صبوری زاده  با ۸۸۸۰ رای، علی ارغیانی با ۸۴۴۹ رای، ابراهیم ابراهیم نژاد با ۸۳۵۸ رای، ذبیح الله آرمین با ۸۲۵۹ رای، وحید ملوندی نیکو با ۶۹۳۰، حسین بروغنی با ۵۹۰۲رای و رضا روشنفکر با ۵۸۸۴رای به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: حسن ساجدی فر با ۵۸۱۱رای، جواد خلیلی دارینی با ۵۵۵۲رای و مهدی مقصودی با ۵۴۸۳رای به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی سبزوار برگزیده شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس