سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود کارشکنی ها و تصمیمات غلط و جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا توانستیم مقتدرانه هر ٤ بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

به گزارش مشرق، سلطانی فر در دویست وهشتاد سومین شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران در این انتخابات، حماسه دیگری در راستای حمایتهایشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی رقم زدند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به جناب آقای رییسی تبریک می گویم و امیدوارم با تجربه، اطلاعات، درایت و تسلطی که به مسائل اجرایی، قضائی و سیاسی کشور دارند، بتوانند یک دوره بسیار موفق را در مسیر توسعه کشور و حل مشکلاتی که در اثر تحریم های ناعادلانه و شیوع بیماری های کرونا به جا مانده و در مسیر حل شدن قرار گرفته است، داشته باشد.

وی برگزاری انتخابات با کمترین مشکل امنیتی، انتظامی واجرایی را ستایش کرد و اظهار داشت: در تعدادی از شعبه های اخذ رای، مردم تا ساعت ٤ بامداد حضور داشتند تا رای خود را به صندوق بیاندازند و این مشارکت واقعا افتخارآمیز است. در حالی که مردم به دلیل مشکلاتی که در اثر تحریم بوجود آمده با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم مَی کنند و از طرفی در دوران شیوع ویروس کرونا هم قرار داریم، با این حال حضور بسیار ارزشمند و افتخار آمیزی برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آمد.

مسعود سلطانی فر با اشاره به حضور خانواده بزرگ ورزش و جامعه دو میلیون نفری سازمان های مردم نهاد جوانان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این مشارکت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: مجموعه ورزش وجوانان آمادگی دارد تا دولت جدید را برای هر چه بهتر حل کردن مسائل ورزش و جوانان و تسریع حرکت توسعه ورزش کشور و مسائل مرتبط با جوانان یاری رساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در منامه اشاره کرد و توضیح داد: با وجود کارشکنی ها و تصمیمات غلط و جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تدارکات و پشتوانه قوی و تیم و کادرفنی خوب، بحرین و عراق را شکست دادیم و توانستیم مقتدرانه هر ٤ بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود موفقیت آمیز تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم پیش از انتخابات سرنوشت ساز ٢٨ خردادماه بسیار مهم و مثمر ثمر بود.

وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک به جامعه ورزش، مسوولان فدراسیون فوتبال، کارشناسان وزارت ورزش و جوانان، بازیکنان و کادر فنی به خاطر ۴ پیروزی پیاپی ملی پوشان فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله بعدی بازی های مقدماتی که از شهریور ماه آغاز می شود نیز با همین اقتدار موفق باشد.

مسعود سلطانی فر در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی فوتبال توضیحاتی را درخصوص مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ارائه و بیان کرد: برای صعود به مرحله بعد باید از سد دو تیم بزرگ آسیا بگذریم.

وی با تاکید براینکه برای رویارویایی با تیم های قدر تمند مرحله بعد بایستی تیم ملی فوتبال از آمادگی کامل برخوردار باشد، گفت: در مرحله قبلی فوتبالیستهای کشورمان با شکست تیم عراق پس از ۱۱ سال و شکست بحرین در خاک خودش برای اولین بار یک رکورد تاریخی بر جای گذاشتندکه ان شاءالله این تیم با کسب موفقیت در مراحل مختلف بتواند به نتایج خوبی دست پیدا کند.

وزیر ورزش در بخش دیگری ازسخنانش به اهمیت بازی های المپیک و پارالمپیک و حضور موفق ورزشکاران کشورمان در این رویداد اشاره کرد و افزود: تا بازی های المپیک توکیو ۳۳ روز باقی مانده است و ما تا جایی که امکان پذیر یوده برای حمایت از ملی پوشان مان دراین رویداد اعتبارات را زودتر پرداخت و تا چند روز آینده تخصیص های دیگرمان را هم اخذ خواهیم کرد تا تدارکات لازم برای تیم های مختلف ورزشی و فدراسیونها را فراهم آوریم.

مسعود سلطانی فر خطاب به معاونان حاضر در جلسه تاکید کرد: اگرچه آغاز بازی های المپیک وپارالمپیک با جابه جایی دولت مصادف است، اما وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش و پشتیبانی خود را از کاروان اعزامی خواهد داشت تا ملی پوشان کشورمان که در این رقابتها حضور دارند، بتواند بهترین نتیجه را کسب کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اوف IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    لنگی یتیم شد وای وای
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 0
    شما بار و بندیلت رو ببند. باید بابت ویلموتس محاکه بشی گل‌پسر
  • امید IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    بابا مسعود غزل خداحافظی بخوان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس