کد خبر 1234525
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
آمل

اعضای جدید ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل استان مازندران انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، با شمارش نهایی آرا و از مجموع ۵۸ هزار و ۶۵۸ رأی داخل صندوق‌ها، " مسلم مکاری" با ۷ هزار و ۴۶۵ رأی، ابراهیم محمدپور با ۵ هزار و۹۹۱ رأی، محمد توکلی با ۵ هزار و ۷۷۶ رأی، حسن مجیدی کیا با ۵ هزار و ۷۳۹ رأی، علیرضا ایراندوست با ۵ هزار و ۷۲۹ رأی، محسن صلواتی با ۵ هزار و ۲۳۹ رأی، ثریا کمالی با ۴ هزار و ۲۳۶ رأی، فرزین محمودی پاتی با ۴ هزار و ۲۲ رأی و احمد محمدی با ۳ هزار و ۷۴۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر آمل انتخاب شدند.

همچنین، امیرحسین اباذری با ۳ هزار و۶۰۵ رأی، دوست محمد کوهستانی با ۳ هزار و ۵۲۷ رأی، علی اکبریان با ۳ هزار و ۵۲۱ رأی، راضیه بابایی اسکی با ۳ هزار و ۳۵۴ رأی، میثم سعادتی با ۳ هزار و ۳۴۴ رأی و محمد ملکی با ۳ هزار و ۱۷۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر آمل انتخاب شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت، که برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل درنهایت ۷۹ داوطلب برای کسب ۹ کرسی این شورا باهم رقابت کردند.

علیرضا شریعت افزود: ۱۳۱ صندوق اخذ رأی در این دوره از انتخابات در شهر آمل آرای شهروندان آملی را جمع آوری که ازمجموع ۵۸ هزار و ۶۸۵ رأی، تعداد ۵ هزار و ۵۲۶ رأی باطله ماخوزه و ۱۶۵ رأی نیز باطله غیرماخوزه بوده است

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس