تاجگردون

غلامرضا تاجگردون در حالی با فیش حقوقی ۸۵ میلیون تومانی، بار دیگر نام خود را مطرح کرد که بررسی نحوه انتصاب وی به مدیرعاملی بیمه سرمد نشان می‌دهد عجله و سرعت عمل خاصی در انجام این فرآیند وجود داشته است.

به گزارش سرویس اقتصادی مشرق، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم که اعتبارنامه‌اش برای حضور در مجلس یازدهم با رای قاطع نمایندگان رد و از حضور در مجلس باز ماند، اواخر اسفند سال گذشته به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد منصوب شد. اما این حضور، دوام چندانی نداشت و پس از گذشت کمتر از سه ماه از حضور وی در این شرکت بیمه ای، فیش حقوقی منتشر شده اش در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری، نشان داد که او در این دوماه به ترتیب۷۳ و ۸۵ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

حقوق ۸۵ میلیون تومانی تاجگردون در پست جدید +سند

این افشاگری رسانه های انقلابی با واکنش هیات مدیره بیمه مذکور مواجه و بلافاصله، تاجگردون که فقط ۵۳ میلیون تومان پایه حقوق دریافت می کرد و ۳۱ میلیون تومان اضافه کاری برای ۸۰ ساعت فعالیت اضافه (ساعتی ۳۸۷ هزار تومان)   برایش در نظر گرفته شده بود، از مدیرعاملی "سرمد" برکنار شود. اما آنچه در این میان، کمتر مورد توجه قرار گرفته شده، ارتباط نزدیک و سهامداری مستقیم و غیرمستقیم یکی از بانک های مهم کشور - که اگرچه بخشی از سهام آن واگذار شده اما هنوز هم دولت بویژه وزیر اقتصاد نقش مهمی در مدیریت آن دارد- در تداوم موضوع حقوق های نجومی است.

بر این اساس، نمی توان از نقش بانک صادرات به عنوان سهامدار اصلی و مهمترین تصمیم گیر در تعیین مدیران بیمه سرمد، در موضوع انتصاب و حمایت از تاجگردون چشم پوشی کرد. طبق آخرین گزارشات مالی منتشره از بیمه سرمد، نام چند شرکت به عنوان سهامداران اصلی این بیمه به چشم می خورد که طبق آن، علاوه بر فردی به نام "فرهنگ شیرزاد"، نام شرکت موسسه توسعه همیاری سپهر با ۱۷ درصد سهام بیمه فوق دیده می شود که طبق آخرین تصمیمات هیات مدیره این موسسه در تاریخ ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۹۹، هیأت امناء بالاترین مرجع تصمیم گیری راجع به کلیه مسایل این موسسه بوده و مرکب از ۵ نفر است که اعضاء آن عبارتند از : معاون پشتیبانی بانک صادرات به‌عنوان رییس هیات امناء، معاون مالی بانک به عنوان نایب رییس هیات امناء، معاون شعب و بانکداری جامع بانک صادرات، معاون اعتباری بانک صادرات و یک نفر دیگر به انتخاب مدیر عامل بانک صادرات!

شرکت دیگر سهامدار در این بیمه، سرمایه گذاری خوارزمی است که ۱۰ درصد سهام بیمه سرمد را در اختیار دارد و گروه مالی سپهر صادرات و موسسه توسعه همیاری سپهر بزرگترین سهامداران حقوقی این شرکت هستند که هر دو به بانک صادرات وابسته اند. همچنین شرکت آرمان اندیشان رستاک دارای ۱۷ درصد سهام بیمه سرمد است که این شرکت، همان شرکت آرمان صادرات سپهر است که در سالهای گذشته نام خود را تغییر داده و از جمله شرکتهایی است که بانک صادرات نقش مهمی در مدیریت آن دارد. در عین حال، گروه مالی سپهر صادرات با ۱۴ درصد سهام بیمه سرمد، دیگر بازیگر مهم این شرکت است که در وب سایت این گروه مالی اعلام شده که جزء واحد های تجاری فرعی بانک صادرات و مهم ترین زیر مجموعه این بانک محسوب می شود.

در کنار سهامداران فوق، نام شرکتی به نام خدمات بازار سرمایه الگوریتم با ۵ درصد سهام نیز دیده می شود که طبق اطلاعات وب سایت مذکور، هسته اصلی این شرکت در سال ۱۳۸۶ با نام شرکت سرمایه ‌گذاری آتی ‌نگر سپهر ایرانیان شکل گرفته و ارتباط ساختاری و انسانی فراوانی با بانک صادرات دارد.

نقش پررنگ بانک صادرات در «فیش نجومی تاجگردون» / پشت پرده عجله هیأت مدیره برای انتصاب مدیرعامل «بیمه سرمد» چه بود؟ +سند

اما در کنار این موارد که نشان دهنده تاثیرگذاری و هدایت مستقیم مدیریت بیمه سرمد توسط بانک صادرات است، باید به نحوه انتخاب و روند تعیین غلامرضا تاجگردون به عنوان مدیرعامل این بیمه نیز توجه داشت. با بررسی صورتجلسه شماره ۳۱۸ هیات مدیره بیمه سرمد که مربوط به تاریخ ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۹ است، مشخص می شود رییس هیات مدیره این بیمه در تاریخ ۲ اسفندماه همان سال، اقدام به معرفی غلامرضا تاجگردون برای تصدی مدیرعاملی شرکت کرده و بیمه مرکزی در تاریخ ۲۷ اسفندماه طی نامه شماره ۱۸۴۲۳۱ احراز صلاحیت وی را تایید کرده است.

نکته جالب این فرآیند آن است که دقیقا در همان روز ارسال نامه از سوی بیمه مرکزی، هیات مدیره بیمه تشکیل جلسه داده و تاجگردون را رسما به عنوان مدیرعامل تعیین کرده که این ۱- سرعت عمل بیمه مرکزی مبنی بر رساندن نامه به هیات مدیره بیمه سرمد در همان روز تایید تاجگردون، ۲- تشکیل جلسه فوری هیات مدیره برای تعیین مدیرعامل و ۳- اعلام اینکه این نماینده معزول مجلس در همان روز با امضای صورتجلسه قبول مسئولیت کرده، همه و همه در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند که آخرین روز اداری کشور در سال گذشته محسوب می شد قابل تامل و کم نظیر است!

چنین سرعت عملی، هنگامی که با ابهامات مربوط به اسناد احراز صلاحیت تاجگردون و اینکه طبق کدام شرایط، گرداندن یک انجمن سابقه مدیریتی بیمه ای محسوب می‌شود تا او بتواند مدیرعامل یک بیمه شود، بر شائبه ها و سوالات اضافه می کند. مشرق در روزهای آینده اسنادی از حضور تاجگردون در بیمه سرمد پیش از انتخاب به عنوان مدیرعامل را منتشر و ادامه ابهامات در خصوص نقش بانک صادرات در این روند را بررسی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 61
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    44 3
    نداری و فقر و رعایت حجاب برای مردم عادی آزادی در لباس پوشیدن و دانشگاههای خارجی درس خوندن با پول بیت المال و داشتن رفاه برای سیاسیون کشور و اعضاء خانوادشون امری واجب است.
    • امانی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      36 3
      عزیز جان درست میگی اما اگر یکم دقت کنی و انصاف داشته باشی ۹۹درصد این مال مردم خوریها و غارت بیت المال حقوقهای نجومی ثروتهای بی حد و حصر مربوط به همان طبقه ای هست که ۳۲سال توسط رای ما بر مسند قوه مجریه و فریب ۲۰سال هم بر قوه مقننه حاکم شدند و جالب اینکه خودشان را هم اصلاح طلب می نامیدند حالا چه اصلاحی معلوم نیست
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      22 2
      بانک صادرت از عوامل اصلی سقوط بورس نیز هست. در کل فساد زیادی در بانک صادرات و سایر بانک های کشور وجود دارد.
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      6 1
      به نظر من کشور باید یک بانک دولتی داشته باشه با نظارت مستقیم بانک مرکزی
    • ناصر IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      6 0
      هفت ماه پیش یه خونه خریدم ۲۳ میلیون روش وام داره که مال بانک مسکن هست برای آزاد کردن ضامن مالک قبلی یه کامند بانک بردم بانک مسکن قبول نکرده ۱۰ میلیون پول خوابوندم که سودش از قسط وام هم بیشتره بازم قبول نکردن چک بردم بازم قبول نکردن سفته بردم بازم قبول نکردن قرار شده هفته آینده ۱۰ میلیون سپرده همراه با یه کارمند بانک همراه با سفته رو باهم ببرم قبول کنند خدا به کمر همشون بزنه
    • محمود IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 0
      این کمترین بود بیشترین رو نشر بدن آبروشون رفته
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      3 1
      همان موقع رد اعتبارنامه اش گفتم فقط به این حد بسنده نکنید به جرائم او باید رسیدگی شود به قوه قضائیه معرفی کنید تا در جای دیگری گند نزند خب الان هم فقط برکناری او کافیه؟
    • شین شامالا IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      امانی، 32 سال؟ اصلاح طلب؟ رفسنجانی اصلاح طلب نبود، احمدی نژاد هم کاندید اصول گرا بود. روحانی لیست اعتدال گرا بود که هم از اصلاح طلب رای گرفت و هم بخش دیگر جامعه. فکر کنم بهتر بود میگفتی 32 سال خواص معرفی شده. وگرنه بحث اصلاح طلب و اصول گرا یک بازیه. میگیری چی میگم یا نه؟
  • 56م IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    32 1
    خوب آخرش چی شد ؟ چیکارش کردن ؟ حتما ی پست بالاتری بهش دادن
    • ثابتی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      6 0
      چند صباح دیگه سر از یکی از مناطق ازاد اقتصادی درمیاره...!!! مگر حیاط خلوتهای نظام اقتصادی کشور کم هستند!!! اینجا نشد .اونجا... اونجا نشد جایی دیگه... بهرحال خیلیها وامدار این فرد هستند زمانیکه این حضرت در مجلس برای خودش تشکیلاتی داشت... طبیعی هست که امروز باید با دست ناخلفان میوه رفیق بازیشون رو بچینه...
    • سلام IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      3 3
      مطمئن باشید ان شاءالله باحضور رئیسی دیگه این بازی ها تمومه مطمئن باشید به خوب کسی اعتمادکردید. ازمردادماه به بعد زیادازاین اخبارهامیشنویدکه رئیسی یکی یکیشون رو بندازه بیررون ازمناصب دولتی
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    25 0
    ایا حقوق های اضافی به بیت المال بازگزدانده شد؟
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 117
    نوش جونش حقشه یک عمر موی خودش وسفید کرد وشهر و یاری رو آباد کرد کم زحمت نکشید هرکاری کنید بیشتر پیش طرفداراش عزیزتر ومحبوبتر میشه بترکد چمش حسود
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      46 0
      کم زر مفت بزن
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      31 0
      وقتی که محاکمه و زندانی شد حالت میاد جا مشنگ جون
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      34 0
      خفه بابا
    • بهنام IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      28 0
      تا افراد متعصب و نادانی مثل تو هستن بایدم وضع کشور و استان این باشه
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      24 0
      درب دستشویی رو ببند، بوش ازار دهنده است!!
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      11 0
      صهیونیست نجس تو دو بهم زنی نکن،خود نظام اموال دزدی را از حلقوم دزدها بیرون میکشد.
    • Kamyar IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      13 0
      امثال تو حتما سر در آخور جناب نوکرزاده دارند.
    • ناشناس IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      12 0
      تو دیگه چه پاچه خوارتاج هستی مطمعنن یاپستی یا مقامی ویامنافع خوبی تاج بهت داده .یعنی ایشان چه زحمتی کشیدن که دیگران نکشیدند بجز درحفظ منافع خودوخاندانش قدم برداشته ایشان که کارمندبودندکه حدود سی دوسال پست مدیریتی منصوب شدند؟
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      3 0
      چیکار کرده مگه؟!پشت میز نشسته.همش احترام و دولا سه لا میشن جاش بقیه ،اقای مهندس و دکترم شاید صدا بزنن،،،،کار رو اون کارگرا می کنن که صبح تا شب کار می کنن با دستای تاول زده،
    • کرار IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      ما خودمون باعث وبانی این گرفتاری ها هستیم،مردم وقتی این مسائل را میبینند باید برخوردکنن ودیگه به امثال ایشون وتفکرات نزویک به ایشون یعنی اصلاح طلبان رای ندن،چطور رئیسی درآستان حق التولیت نمیگرفت و رئیس قوه قضائیه شد حقوقش را خودش نصف کرد؟ ما به تفکراتی مثل رئیسی نیازداریم و مردمی باهوش ومطالبه گر نه مثل بعضیها که حقشونم بخورن میگن نوش جونشون. این مردم هستن که انتخاب میکنن چه کسانی برآنان ریاست کنن. درودخدا بررئیس جمهورفسادستیز آقای رئیسی
    • علی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 0
      زحمت رو خوب اومدی، تو کمیسیون تلفیق خوب گند میزد به قانون کشور.
    • ناشناس IN ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      1 0
      چه نوش جونی کوفت خودش خانوادش بشه خدارسوهشون کنه
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      1 0
      زحمت باید میکشیده وظیفه اسشبوده کسی که واسه زحماتش باید توقع دزدی وغارت بیت المال داشته بلشه جاش تو سمتهای بالا نیست .خادم مردم باید از عامه مردم کمتر دریافتی مه ی خانواده های شهدا در مراتب اولی تر از این آقای تاجگردون هستند وباید ادعا بر انقلاب وسهم خواهی داشته باشن که ندارن فقط این پررو خان حق داره غارت کنه و پز جانبازی و خانوااه شهید و..بده !!!!!
    • انا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      1 0
      خاک بر سرت اون داره اوتجا بخور بخور میکنه به ریش امثال تو میخنده و تو احمق اینجا میای زر زر میکنی و فحش میخوری الحق که یه احمق و کودنی
    • مرادی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      حتما این تاجگردون پوزه ترا هم چرب کرده وگرنه حمایت از این فرد شرم آوره
  • مختار IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    28 1
    من از سایت مشرق تشکر میکنم که اجازه نمیده افراد رانتی مثل تاجگردون فرار کنن تو را به خون حاج قاسم ادامه دهید دمتون گرم مشرقی ها
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      4 0
      آمین به امید خدا تمام دزدان اموال نسل حال و اینده کشور دستکیر و مجازات شوند تا دل گرفته وشکسته ملت شاد شود ممنون از شما وهرکس به فکر مردم هست مشرق
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    14 0
    شرمتان باد
  • جعفر از مشهد IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    13 0
    این اقا تو فکرت که کجا می تواند برود دوباره رفقاش که در حال رفتن هستند
  • دیپلمات رزمی سیاسی نیروی مقاومت اسلامی پیروز IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    17 0
    خجالت هم خوب چیزیه .
    • وطنم IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      16 2
      کجاشو دیدی؟ این گوشه ای از رفتارهای اصلاح طلبان هست. پس برای اینکه اوضاع دوباره اینطوری نشه، حداقل تا سال 1416 به اصلاح طلب جماعت رای نمیدهم. قیامت هم بشه عمرا نظرم عوض بشه.
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    20 1
    مشرق جان فساد صنعت بیمه را رو نمایی کن به شرکتهای بیمه دیگر هم سربزن مثل بیمه کارآفرین
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      احسنت مجوزها ی نجومی را آن ها صحیح می دانند مشکل این شخص وآن شخص نیست عزا را هم تقبیح می کنندحتما بیمه های دیگر هم همین آش وهمین کاسه باشد
  • کاظم IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 48
    کاملا مشخصه نویسنده با تاجگردون مشکل داره وگرنه با توجه به وضع مملکت و هنرنمایی های دولت روحانی و مجلس انقلابی این حقوق اصلا نجومی نیست اگه سری به بازار کالاهای خانگی بزنید خواهید فهمید
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      16 0
      پزشک عمومی بخش خصوصی هستم. این مبلغ تقریبا معادل درآمد ۱۰ ماه من هست.
    • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      8 0
      حتما تووضعت خوبه که 86میلیون. پیش آت نجومی نیست ویاتوهم ازنوچه هاشونی؟
  • سید IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    19 1
    با پایان یافتن عمر حکومت اصلاح طلبان تهوع آور و انتخاب یک رئیس دولت انقلابی، به فضل خدا پایانی شد بر دریافت های نجومی و اختلاس های کهکشانی و دزدی های کیهانی!!!
    • کرار IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      احسنت ضمنا لحظه ای قیمت ارز،سکه،گوشت،مرغ،مسکن و...بالانمیره دیگه التماس آمریکا واروپا نمیکنیم خودمون روی تولید داخلی کارمیکنیم و به توان و دانشمندان و مردم خودمون اعتماد میکنیم و کارها درست میشه. به حق امام رئوف امام رضا(ع)
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    23 0
    حالا این آقای خاص قرار بوده چه کار ویژه خاصی در این سازمان داشته باشن با این دریافتی نجومی؟؟ ایشون برنده نوبل اقتصاد بودن چیکاره بودن؟ بعد هم یه همچو سازمانی با یه همچو پرداخت هایی، اندوخته هم خواهد داشت که تعهدات بیمه ایش رو پرداخت کنه؟
  • محمد IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    24 0
    اونایی که بیش از حقشون میگیرن شک نکنین آخرش تبدیل به درد بی درمان میشه این از دنیا واما دراخرت حسابشون با کرام الکاتبین خواهد بود حالا دل مردم رو بسوزان
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    16 1
    بانکها به اصلاح اساسی نیاز دارند!
  • پرویز IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    20 0
    تنها مسیله تاجگردون نیست اکثر نمایندگان بعدازنمایندگی یا استخدام صوری دروزارت نفت میشن یا ازطریق دولت دستشان رابجایی بندمیکنند آخه اینها اصلا نمی توانند به دوران قبل ازنمایندگی برگردند وآنطوری زندگی کنند.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    40 0
    سلام.یک سوال بزرگ و اساسی!(لطفا منتشر کنید)،چرا دستگیر نمیشه؟! مگه پارسال همین موقعه ها(که خبرش در همین سایت هم هست) نگفتن قراره بره دادگاه؟!(نمایندگان مجلس گفتن) چرا این شخص محاکمه و دادگاه نمیره! که با گروهی مافیایی که راه انداخته! هر دم دق دقیقه یک جا یک رو فساد نکشونه و یک دستگاه یا فردی رو به سمت فساد نبره! اصلا زندان و دادگاه برای همین درست شده! همینطور برای افرادی چون وزیر نفت و باقی مسئولین کناری روحانی . که خیانت ها و فسادها بزرگی انجام دادن.و الان پشت واژه های قشنگ قشنگ قایم میشن و سیاسی بازی در میارن.! مسئله کرونا و کشته شده ها با بی تدبیری در ان و بسیار مسائل دیگه! اگر دادگاه ویژه تشکیل نشه و با این افراد برخورد نشه! فردا مسئول ها بعدی میگن! یک کاری میکنم! اگر کلی خسارت هم کشور ببینه و مردم بمیرن! بعدش فراموش میکن! ..! برخورد قاطع کنید.
    • ایران IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      2 0
      چرا دستگیر بشه؟ باید بری توی شرکت نفت و بانکها یا بعضی جاهای دیگه رو که ما نمیدونیم ببینی،خبر نداری در بانکها چه خبره مدیرعامل های رده پایین چه پاداش ها و مزایایی دارن و حتی وقتی کارمند رده اخری بانک اینقدر وام و پاداش داره خیال کردی رده بالاها چطور حقوق و پاداش دارن، سیستم حقوقی و مزد و کار در کشور ما بر اساس بی عدالتی هست و حقوق ها همینطور داده میشه چرا دستگیر بشه؟ وقتی به یکی حقوق میدن اونم میگیره ،عدالت در حقوق وجود نداره،به جای حل این مسئله الان دارن با تاجگردون اینطور هجمه میارن اگر تاجگردون هم حزب و گروه خودشون بود آیا اینطور رسانه ای میکردن؟!
  • ضد فساد IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    28 0
    تاجگردون با فیش حقوقی نجومی و زیر مجموعه گروه مالی سپهر صادرات با مدیر عامل غریب پور ....عجیب نیست؟؟؟؟
  • ایرانی ES ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    18 0
    لعنت به هرچی غارتگر بیت المال یکی جلوی این تاراج اموال را بگیره!!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    9 0
    اگر ادعای روشن گری واقعی دارید و مرد این کارید بیا و قضیه شهردار یاسوج را هم حل کن که چطور این شهر را ول کرده و هیچ کاری انجام نمی دهد
  • امیر IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    13 0
    انشالله به تاجگردون اربابانش رسیدگی میشه .اینها جوجه نوچه هستند‌.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    11 0
    فیش مدیر عاملهای بیمه های دیگه و مخصوصا بیمه ایران رو بذارید مغرض نباشید
  • محسن نوروزی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    11 0
    کشور ما منابع اقتصادی فراوان دارد...اما مدیران دزدگردن کلفت بی حیا... هم فراوان دارد که باید دولت مردمی جدید بساط انها را جمع کند..تا کشور ارام شود...
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    9 0
    اعدامش کنید
    • غن IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      4 0
      حرفت کاملا متین،اگر دو سه نفر از این حرامزاده ها اعدام میشد دیگر اختلاس ولابی گری تمام میشد ،ولی افسوس
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    8 0
    فقط این نیست حقوق هیات علمی ها همه نجومی شده ولی کارمند ها همان بدبختی بودن باز هستندانشاء الله همین هیات علمی ها موقع جنگ وبحران حامی نظام باشند.
  • MD ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    8 0
    یکی از پرونده هایی که رئیسی باید دنبال کنه و این مبالغ رو از تاج گردون پس بگیره و جریمه بشه و افراد دخیل در این انتصاب محاکمه بشن همین پرونده است
  • ایران IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    6 0
    کاش با بقیه و بی عدالتی در حقوق ها هم اینطور رفتار میکردیت بقیه حقوق مسئولین رو هم شفاف میکردین،نه فقط بخاطر سیاسی بودن و دشمنی با تاجگردون،الان کارمند شرکت نفت هم تا 40تومن حقوق میگیره،یکی هم به زور بهش ماهی 2میلیون میدن،ولی شما فقط بخاطر اینکه تاجگردون هم باندتون نیست باهاش دشمنی می کنید
    • عبدالله IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      5 1
      بدبختی ما ملت ایران همین است دوستی و دشمنیمان بر بنیاد عصبیت قدمی و قبیلگی و شخصی است اصلا کاری به حق و باطل بودن اصل موضوع نداریم. آقای عزیز بیچاره تر از من آيا حقوق کلان درست است یا نه؟
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    5 0
    ننگ بر شما که حق مردم را می‌خورید باکمال وقاحت آن را توجیه می کنید اینشالله بشه سرطان تا نتونی بخوری
  • کارمند ساده IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    10 0
    درود ؛ احتراما ؛ یا رب مباد گدا معتبر شود--- گر معتبر شود جهان زیر و زبر شود... و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ... بدرود
  • عباس منصوری IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    سلام از اطلاع رسانی و روشنگریتان بسیار سپاسگذارم امیدوارم در رسالت خبرنگاری ضمن توجه به خدای باریتعالی، هیچ خط قرمزی را در رابطه با فساد در نظر نگیرید انشاءالله.
  • هادی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    7 1
    این یک نمونه کوچک است. این مملکت چقدر تاجگردون ها دارد.اقای رییسی فکر میکنی میتوانی با فساد مبارزه کنی؟
  • حمید IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    5 0
    نجومی ها !!!خدا حافظ!!!نجومی ها!!!خدا حافظ
  • مادر IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    6 0
    واقعا جای تأسف دارد
  • اسماعیل IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    6 0
    این یعنی، عدالت. یکی اینقدر، با پیمانه ای پر. و دیگری، خجل در مقابل خانواده. رییسی اکنون باید نشان دهد، که عدالت را چگونه اجرا میکند. که در غیر این صورت، همین 49 در صد جمعیت هم در اینده، در رای گیری مشارکت نخواهند کرد.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    5 0
    آفرین مشرق، ممنون از افشاگریت
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    5 0
    جالبه مالیات پرداخت نمی کنه و از حقوقش کسر نشده مالیات مستقیم فقط مال قشر ضعیف و کارگره و حقوق بگیران نجومی همیشه از دادن مالیات طفره می رن ببینید در چه سطحی فرار از مالیات داریم
  • هوشنگ عسکری IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    این.افرادند.که.مملکت.را.به.چالش.میکشند.دولت.فکراساسی.کندواقعاافرادیکه.حقوق.ندارند.یاکم.دارند.رنج.میبرد.وظللم.میکنند.بااین.حقوقها.خداهدایت.کند.عاملین.این.کارها
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      آقای عسکری از کادر خارج شدی برادر حق داری از دست غارتگران عصبانی هستی به امید خدا روزشون شب میشه بزودی.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    من لنگ 40 ميليونم واسه رهن خونه چطور ميشه كه اينجور ميشه اخه
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    6 0
    ساعتی 387هزارتومان اضافه کاری؟مگرایشان ساعت موظف کاریشان درمحل کارحضورداشتندکه اینگونه ازبیت المال حیف ومیل میکنند؟علی برکت الله.خدازاین زالوهها نگذرد.این همه جوان بیکاروآنوقت ایشان چندین شرکت عضوهئیت مدیره ومدیرعامل هستند
  • علی اکبر صالح IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    دنیای بی در و پیکر اصلاحات که انقلابی بر پایه خون شهدا بناگذاری شده است را به راند و پایه گروهی اصلاحات بنا گذاشته اند
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    وقتی بهائیان وخان زادهای ساواکی رو ازدر بیرون کردیم . نفوذیهای منافق اونارواز پنجره واردشون کردند .نتیجه این میشود که درمملکت کمترین محاکمه ومجازاتی برای نجومیخاران حرامی وجود نداشته باشه
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    بانکها بعضی هاشون فاسد هستند جای وام تولید دنبال خرید ملک وبنگاه داری و دلالی خود هستند اینم نمونه مدیر ایشون باشه بانک چیه دیگه.
  • احمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    آیا بانک سپه حق داره بدون مراحل قانونی بخاطرسه قسط عقب افتاده جلوی حقوق منوببنده که بازنشسته ام دخترم عمل حساسی کرده یک روز درمیان باید بره تعویض پانسمان وهرلحظه احتمال عفونت می‌ره ...من پدرم دلم میسوزه ضامن شدم اما این هشتاد میلیون میگیره کسی هم جلوش نبسته اول مهراقتصادبود میگن ادغام شده باشه من بخدامیسپارمشون دلمو سوختن بخاطردخترجوانم که عزیزدلمه ومن بغض میکنم . حق چیه ؟ من ضامن دومن می‌دونم اثری ندارد اماای کاش کسی بفکرماهم بود . پدرم چه کنم روی قرض ندارم کسی ندارم جزخدا ...والله این حق نیست . آقای رییسی عزیز من بهت رای دادم نه برای مادیات امااینادرخرم آباد من جانباز رو دق مرگ میکنم ..کجای دنیابخاطرسه قسط اینطور میشه ...می‌دونم کارمندی خلاف کرده اما اگه دستوری بهش بدن نمیکنه ؟ ضامن کسی شدم بدی کردم ؟! بخدا این حق من ولوم نیست ...من نفرینشون میکنم وقتی غم ودرد دخترم رو میبینم میگم امانفرین نمیکنم ولی بدادم بدادم برسید مسلمانان
    • A IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      سلام موضوع چیه ؟ میتونم کمکتون کنم ؟
  • ناشناس IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    باعث تاسف وتاثر است که یک جریان با پول مردم چه کارهای پستی انجام می دهند .وپاسخگو هم نیستند .
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    باعث تأسف هست.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    هر کس دزدی کرده باید مجازات شود تا دل مردم آرام شود ودوستیشون با نظام بیشتر شود .
  • قاسم رحیمی مدیسه IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    سلام بانی این کار وتاجگردون را باید بل طناب ببندند ورود ورودی شهر بمدت 7روزو7شب اویزان کنند
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    ان شاءالله از حلقومت بزنه بیرون با درد و مرض ، لعنتی خجالت نمی کشی از ربش سفیدان بازنشسته که مخالف حقوق بحق آنان بودی به ازای هر ریال ریال این پولهای کثیف لعن و نفرین نثارت‌باد. آمین
  • پشت پرده IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    تاجگردون با حمایت از غریب پور و به کرسی ریاست وسپهر نشاندن او جاپای خودشو سفت کرد و غریب پور اونو بت بیمه سرمد برد...به همین سادگی
  • محمدرضامحمدی FR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    بیمه سرمد وبانک صادرات باید پاسخگو انتخاب آقای تاجگردون باشندبااین حقوق بالا ونجومی
  • محمدرضا FR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    ازقوه قضائیه درخواست می کنم سریعا درباره انتصاب وحقوق نجومی وبالای آقای تاجگردون واردعمل شود ونتیجه رابرای مردم اعلام نماید
  • جعفر IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    بعد از چهل سال دزدی و غارت بیت المال در کشور ما توسط همچین افرادی اکنون بعد از خداوند امیدمان تنها به آقای رئیسی است که به این فسادها خاتمه داده و افراد مفسد را به سزای اعمالشان برساند
  • رسول IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    یکی از انتظارات بزرگ مردم مومن از رئیس جمهور منتخب آقای رئیسی این است که جلوی قانون شکنی های بانک ها را بگیرند . بسیاری از مشکلات و عمده بار تورم در اثر عملکرد هنجارشکنانه و دلالی گری بانکهاست
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    باید کسانی که دربانگ صادرات امادن وحکم وحقوق نجومی برایش گداشتن راپیگیری شودکه انهامیزان حقوق شان چقدراست مثلاتاجگردون زیرمجموع انهااست بااین میزان حقوق خوب انهابایدطاهرادوبرابرایشان دریافتی داشته باشن بنابرین باید پیگیری شود وازکارسیاسی راکنارگداشت
  • ناشناس ES ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    سلام و درود از اینکه مطالب بالا بر ملا شد خیلی عالیه و مورد تایید، اما مطمئنا یک مسیر انحرافی هستند تا افکار عمومی به موضوع دیگری مشغول شود . ولی نکات جالب در موضوع بالا وجود داره . ۱_ مدیر عامل بر اساس قانون تجارت یک سری اختیارات دارد و حقوق مدیر عامل توسط هیات مدیره تایید می شود این هیات مدیره چگونه این حقوق رو تایید کرده و الان متوجه این اشتباه شده است . ۲_ انتخاب و انتصاب هیات مدیره یک چارچوب قانونی دارد بفرمایید آقای م- ک بر چه اساسی تایید و از کلیه گزینش فنی و آیین نامه ای بدون داشتن هیچ سابقه بیمه رییس هیات مدیره می باشد . ۳_ ضمن تشکر از شفاف سازی روزنامه مشرق لطفا آقای م .ک محترم در بیمه سرمد کل دریافتی خود را از زمان حضور اعلام فرمایید . ۴_ حضور برخی عزیزان و مدیران بانک صادرات بدون داشتن کوچکترین سوابق تجربی در مجموعه بیمه سرمد نشانه چیست . خوشحال می شویم روزنامه مشرق پیگیر این موضوعات نیز باشد .
  • طناز IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    خداوکیلی اینا مالیات میدن؟یا فقط ما قشر ضعیف باید مالیات نجومی بدیم و ورشکست بشیم؟
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    وقتی هیئت مدیره اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی بانک صادرات دوباره با دارو دستش میشه مدیر عامل بانک صادرات داستان بودار میشه.وقتی شب عید به هر مدیر بانک صادرات یه بغل کارت هدیه میدن از طرف بیمه سرمد حتما همچین گندی پشت ماجرا هست
  • کرار IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    باید دولت عوض میشد ودولتی انقلابی انتخاب میشد تاریشه مفسدین بکنه که الحمدلله توسط مردم آگاه و دانا آقای رئیسی انتخاب شد ومطمئن باشید ازاین انتخاب پشیمان نمیشوید ان شاءالله. خب اگرزیر نظر بانک بوده اینم زیر نظر همتی بوده خدارحم کرد رای نیاورد وگرنه داستان ادامه داشت. ان شاءالله بانشستن دولت انقلابی رئیسی دیگه ریشه این مفاسد ازبیخ کنده میشه. درود بر مردم آگاه وهمیشه درصحنه.درود بر رئیسی
  • دادگر IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    حقوق پایه برچه مبنایی محاسبه شده؟ کسورات چه شده ؟بیمه مالیات ؟ شایدبخاطرایثارگری است
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    در کشور امثال این. باج گردون زیاده که مثل زالو پول بیت‌المال را می‌مکند. انشاالله آقای رئیسی یک امشی پاشی می‌کنه همه را هزیمت خواهد کرد.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    من عاشق این تیکه از خبرم که نوشتند ،تاجگردون که پایه حقوقش فقط ۵۳میلیون تومان است،فقط؟ خدا از هیچکدمتون نگذره ۵۳میلیون بابت چه کاری میگیره ،اصلا مگر چه کار خارق العاده ای می‌کنه ،مدیر و دانشمند هم باشه به نسبت نتیجه عملش باید حقوق بگیره،با چه معیاری حقوق کارگر زیر ۴تومن هست و حقوق امثال ایشون بالای ۱۵تومن به ولای علی این عین ظلمه در حق بقیه ،همین عوامل باعث میشن ارز پول بیاد پایین و تورم بالا بره طرف تو سازمان فضایی سیاره کشف می‌کنه حقوقش اینقدر نیست ،ایشون چی کشف کردن ما خبر نداریم آخ که جناب رئیسی بیاد حال اینارو بگیره ما یکم حال کنیم
  • یه سوال اساسی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    اینا مگه خودشون برای خودشون حقوق تعیین می کنن؟
  • ناشناس IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    تمام شرکت های بیمه همین وضعیت را دارند و به اصطلاح خصوصی سازی شده ، بروید وضعیت هیئت مدیره بقیه را هم بررسی کنید،
  • سروش IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    بنده یک رزمنده دفاع مقدس با توجه به ترکش در کردنم و عوارض شیمیائی دوران جنگ تا کنون نه یک ریال از دولت حقوق گرفتم نه درصد جانبازی 16ماهذهیتذبخاطر کرونا یک ریال درآمد هم ندارم بیست و پنج سال سابقه مدیریت پروژه دارم که حتی پول بنزین ماشین دولت خودم با حقوق خودم میزدم چون فکر میکردم استفاده شخصی میکنم باورتون میشه دیشب پول نداشتم نون بخرم یکساله رنگ گوشت و ماهی و میوه زن و بچه ام ندیدن بعدش این حرامزاده ها چطوری به اسم ایثارگر و کوفت و زهر مار اموال بیت المال غارت میکنن خدایا شکرت
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      خداحفظت کنه خدا درهای رحمتش رو به روی شما وامثال شمابازکنه ...ای کاش منم مثل تو بودم
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    باید هییت رییسه بانک ها مورد بررسی جدی باشند
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 1
    سلام بابا ینگاهی کنید به حقوقهای کارمندان عملیاتی ملی حفاری ان وقت میفهمید که ۸۵ تومان دربرابرشون پول خورد هستش این مسئله یک پاپوشه واسه این بنده خدا
  • فرهاد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    من اگه قدرتی داشتم همه این دزد ها واقوامشان را اعدام میکردم
  • بینام IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    من بک معلم ابتدایی با ۱۸سال سابقه ۳میلیون و ۷۰۰ حقوق میگیرم که هرماه ۴۵۰تومن پول بیمه تامین اجتماعی و ۲۵۰هزارتومن مالیات از حقوقم کم میشه که باید کرایه تونه هم بدهم .اونوقت این افراد باحقوق نجومی مالیات هم نمیدهند.
  • علی حیدری IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    این موارد در دولت عقلانیت ، وصاحبان عقل ادعایی نداشته که در قالب پادوایسم کشورهای غرب. که در بیست دقیقه در مجلسش برجام تصویب می شود ، سند ۲۰۳۰را لایی برای اجرا می کشند وبه هیچ وجه از کارشان به ملت نمی گویند برای باندشان بسیار هم طبیعی است . در گوشه وکنار حکومت عقلانیت هوای داشتن دوستان است ودوستان هوای آنان. که خود به خود ۵۶۸تلافی می شود.
    • حسن IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      اونجا قنشگه که این اقا بخاطر ایثارگر مالیات هم نمیدهد
  • نیکنام IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    باسلام تعداد زیادی از دوستان ایثارگر شاغل وبازنشستگان جهت استفاده از مصوبات جامع ایثارگران در بانک از بانک صادرات شکایت کردند که نتیجه اش مسدود شدن مزایای غیر مستمر ایثارگران بانک ارسوی مدیر عامل بانک جناب دکتر صیدی که از دوستان آقای تاج گردون می‌باشد شده ودر قوه قضائیه هیچ قدرتی تاب مقاومت در مقابل مدیر عامل بانک ندارد ضمنا جمع ایثارگران شاکی حدود ۲۰۰نفر بوده روسای محترم سه قوه وسازمانه وادارات تحت پوشش سه قوه در جریان می‌باشد مخصوصا بنیاد شهید و امور ایثارگران که دمی تکان نمیدهد
  • DE ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    اگر درایران قوه‌ قضائیه؟ مستقل باشد این آقا باید درجلوی دوربین خبرگزاری های داخل وخارج ازکشور اعدام شود تاعبرتی باشد برای مدیران نالایق یک ساعت مزد خوابیدنش بعنوان اضافه کاری برابری میکند باحقوق دریافتی شش ماهه یک مادر بی سرپرست
  • محمد رضا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    چطوری روش میشه این فیش حقوقی رو بگیره مگر چیکار میکردن. سبحان الله
  • 3501169671 IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    دلتون خوش ها خودمون بسازیم اقصاد همه کشورها به هم وابسته ان
  • Aa IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    یک سئوال برای این کارهای خلاف دادستان هر شهر باید از دادستان کل و او از رئیس قوه اجازه بگیرد برای برخورد با فساد رهبر چه میکشد از دست شما وقتی رهبری میگوید با فساد حتی اگر از نزدیکان من بود بر خورد کنید پس حجت بر هر کس کار نکند تمام است.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    نباید به مفسد و دزد اجازه نفس کشیدن داد.
  • زارع IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    سه ماه است هزینه دندانپزشکی به علت بروز کردن سیستم واریز نکردند ولی در یک روز تمام استعلام تاحگردون به سمت بیمه سرمد اجرا شد 8786
  • علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    خدا می داند که دزدی وفسادوغارت اموال بیت المال توسط دولت مردان بیداد میکند و هیچ مرجعی پیدا نمی شود که با این غارتگری مبارزه کند وقتی میخوان حقوق یه کارگر زحمت کشی که با زجر و مشقت سروته زندگیش جمع میکنه زیاد کنند چندرغاز اضافه می کنن وقتی میخوان چندرغاز به مستمری یه بازنشسته اضافه کنن انگار دارن مال پدرشون رو میدن وشعارشون اینه که اضافه حقوق کارگرو بازنشسته تورم ایجاد میکنه اخه خدا لعنتتون کنه مسبب تورم وگرونی خودتون واقا زاده ها تون هستین انشا الله این حقوقهای نجومی ودزدیها وغارتگریها سرطان بشه برای خودتون وزن و بچه ها تون چرک وخون بشه از حلقومتون بیاد بیرون .بی شرفهای پست عوضی .
  • حسین مصدق IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    من به رئیسی رأی داده ام به امید اینکه اینها را ازدورسفره انقلاب جمع کند آیا می‌شود خدایا خودت دست این دزدان را قطع کن
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    حرامزاده ها مردم پول نون ندارن دستشون تو‌حیب مردم هسته انشالله سرطان بشه نکبتها باید رییس بانک و عواملش رو دار بزنن فقط اعدام
  • محمد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    بدبختی این مملکت همینه که فقط کافیه دم از حمایت از آرمانها بزنی دیگه در اقسام جنایات و فسادها آزادی این واقعا درد بزرگی است مورد داریم بخاطر دزدی اخراجش کردن ولی تایید صلاحیت شورای شهر شده و اتفاقا قبول هم شده یعنی خوشگل استعداد شناسایی می‌کنند که چه کسی در اختلاس و دزدی سابقه و تجربه بهتری دارد همون تایید صلاحیت میشه ،
  • احمد IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    انشاالله این پول‌های بی حساب کتاب کوفتشان بشه البته همه جای این مملکت برای رانتخواری مفتخور ها مهیاست در کشور امام زمان به قول خودشان همه دارن میخورن تاج گردون هم یکیش این وسط فقط مردم سرشان بی کلاه ست
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    3 0
    سلام لطفا به ادارات مالیاتی هم سربزنید با گرفتن پولهای بدون حساب کتاب و فرمولهای من درآوردی خودشان خون مردم را توشیشه میکنند
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    2 0
    شما به اعضای هیات مدیره هم نگاه کنید متوجه خیلی چیزها میشی
  • اس DE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    من يك كارمندبانك صادرات هستم وبيمه سرمد دردوسال پيش فرزندم راجهت عمل به بيمارستان بردم چون فرزندم معلول بودپزشك معالجش نامه نوشت كه ايشان بايد همرادربيمارستان دادشته باشددايررفابانك هم گفت چون پزشك معالج نوشته مشكلي ندارد بعدازدوماديدم مبلغ دويست هزارتومان ازحقوقم كم شده گفتم اين مبلغ مربوط به درمان فرزندت است پس ازرفتن به بيمه سرمدگفتن مربوط به همراه فرزندتان كه بايدتامبلغ هفتصدهزارتومان پرداخت شودپس ازاهترازكه من نامه دارم رئيس وقت باپرخاش مرراازدفترش بيرون كردبه هركس هم گفتم كسي جواب نداد حال مي بينم كه حق مارابه چه كساني مي دهند
  • IL ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    مدیران قبلی بیمه سرمد چقدر حقوق می گرفتند؟
  • نامشخص IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    همه دارن میخورن به جزء مردم مگه کارش چی بوده که 85میلیون باید حقوق بگیره باید همسان سازی انجام بشه اختلاف حقوق کارمند معمولی با مدیر نباید خیلی بالا باشه لعنت خدا بر اصلاح طلبان که کشور بردن یه دهه‌ی قاجار
  • حیدر IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خیانت به من که امشب بخدا نان و گوجه خوردم گفت بخورد
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    اصلاح طلبی وفیش نجومی را عشق است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • معصومه IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    کسی که دنبال حقوق مردم زاگرس هست ؟؟؟خجالت از همون قوم وطایفه ات بکش هنوز ماجرای هتل اسپیناس رو فراموش نکردیم .فکر نمی کنی دراین شرایط که مردم حتی زاگرس نون شب ندارند تو داری به اونها خیانت می کنی
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    شرکت بیمه مرکزی با قانونی خواندن حقوق نجومی اختیارتعیین آن راباحساب وکتاب و درصدهايي که خودشان تعیین کرده اند عزل وی رانادرست دانست انگاربرای خودشان هم نجومی حساب کردن قانونی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس