کد خبر 1234459
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
واکنش مرادمند به صدور حکم جلب:4 ماه است با مشکل زندگی می‌کنم/اتفاقات بیرون فوتبال روی عملکردم تاثیر ندارد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات شدید زندگی کردم ولی این مسائل تاثیری در عملکردم درون زمین نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، از صبح امروز خبرهایی پیرامون صدور حکم جلب برای محمد حسین مرادمند مدافع استقلال مطرح شده تا جایی که ظاهرا بازیکن استقلال توسط عده‌ای طلبکار تهدید و حتی حکم جلب وی صادر شده است.

مرادمند در خصوص اتفاقاتی که طی روزهای اخیر برای وی رخ داده و عنوان شد که طلبکاران به دنبال وی هستند اظهار داشت: واقعیت این است که از زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و پیش از آن نزدیک به ۴ ماه این مشکلات برای من به وجود آمده اما اگر دقت کرده باشید کوچکترین صحبتی در این زمینه نکرده‌ام.

وی افزود: در این مدت هم بارها برای استقلال بازی کردم  و با وجود این مشکلات تمرکزم را از دست ندادم. هر زمانی که برای استقلال بازی کردم تمان توانم را در زمین گذاشته‌ام.

مدافع تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: همه فکر و ذکر من موفقیت استقلال است و با وجود اتفاقاتی که برایم رخ داده روندم تغییری نخواهد کرد.من در زمین تمام تلاشم را می کنم و به اتفاقاتی که در بیرون از زمین برایم رخ داده توجه نمی‌کنم.

مردامند تصریح کرد: در دوران فوتبالم بدتر از این اتفاقات برایم رخ داده ولی در روند زندگی‌ام تاثیر نداشته است. درست است که در بیرون از زمین فوتبال تحت فشار هستم اما در داخل زمین کم نخواهم گذاشت. انتظارم هم از مسئولان باشگاه این است که به مشکلاتم رسیدگی و توجه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس