کد خبر 1234353
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
اسامی منتخبین شورای شهر کردکوی، کلاله و علی‌آبادکتول اعلام شد

فرماندار دشت‌آزادگان اعضای منتخب شوراهای اسلامی چهار شهر این شهرستان واقع در استان خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حمید سیلاوی با اشاره به پایان شمارش آرای ریاست جمهوری و شورای شهر در این شهرستان واقع در استان خوزستان اظهار کرد: از ۵۲ هزار و ۵۰۹ رأی مأخوذه در سطح شهرستان دشت‌آزادگان، ۴۲ هزار و ۶۳۷ رأی صحیح بوده است.

وی افزود: شمارش آرای شورا در چهار شهر سوسنگرد، بستان، ابوحمیظه و کوت سیدنعیم به پایان رسیده است.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در شهر سوسنگرد ۲۰ هزار و ۲۴۸ رأی صحیح بوده است و محمدرضا عفری با ۳‌ هزار و ۹۴۰ رأی، صادق حریزی‌پور با ۳‌ هزار و ۹۰۶ رأی، ناصر جلالی با ۳ هزار و ۳۷۶ رأی، علی چلداوی با ۳ هزار و ۲۱۷ رأی، علی جلالی با ۳ هزار و ۲۱۴ رأی، حیدر سواری با ۳ هزار و ۶۹ رأی و هوشنگ جلالی با ۲ هزار و ۹۷۰ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر سوسنگرد انتخاب شدند.

سیلاوی ادامه داد: در بستان از ۳ هزار و ۲۳۳ رأی صحیح، ایوب چلداوی با یک هزار و ۳۱۲ رأی، عبدالکاظم نیسی با یک هزار و ۱۱۳ رأی، لطف‌الله سواعدی با یک هزار و ۹۶ رأی، عبدالعلی دهیمی با یک هزار و ۶۵ رأی و احمد سواری با یک هزار و ۳۲ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر بستان انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در شهر ابوحمیظه ۳ هزار و ۴۹۲ رأی صحیح اخذ شده است و صالح مزرعه با یک هزار و ۳۰۷، مهدی فخیمی با یک هزار و ۲۶۰ رأی، امید مزرعه‌اصل با یک هزار و ۲۱۰ رأی، محمد مزرعه با یک هزار و ۱۹۶ رأی و عبدالله مزرعی با یک هزار و ۱۸۴ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر ابوحمیظه انتخاب شدند.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در کوت سید نعیم ۵ هزار و ۵۶ رأی صحیح اخذ شده است و سعید حلفی با یک هزار و ۳۵۷ رأی، علی حلفی با یک هزار و ۱۲۴ رأی، سعید حردانی با یک هزار و ۳ رأی، احمد خلفی با ۹۶۳ رأی و جابر جلالی‌حمیدی با ۹۱۲ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر کوت سید نعیم انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس