کد خبر 1234280
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
انتخابات شورای شهر

فرمانداری کردکوی منتخبان شورای این شهر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بر این اساس با شمارش آراء ماخوذه موسی خانی با چهار هزار و ۷۵۵ رای، حسین مصدق با چهار هزار و پنج رای، اسماعیل گلوی با سه هزار و ۳۹۴ رای، میلاد گیلانی با دو هزار و ۳۹۱ رای و دانیال منوچهری با دو هزار و ۲۶۲ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر کردکوی انتخاب شدند.

همچنین یاسر محمدی با دو هزار و ۱۴۳ رای عضو علی‌البدل اول، صفر زاهد با دو هزار و ۱۲۴ رای عضو علی‌البدل دوم و سیدجواد حسینی با هزار و ۸۲۸ رای عضو علی‌البدل سوم شورا شد.

فرمانداری بندرترکمن هم اسامی منتخبان شورای شهر را به این شرح اعلام کرد:

با شمارش آراء ماخوذه کمال الدین یارعلی با سه هزار و ۷۴۴ رای، کمال پورقاز با سه هزار و ۵۴۲ رای، عبدالرحیم کمی با سه هزار و ۴۲۳ رای، یحیی چوگان با سه هزار و ۳۴۳ رای، بهرام محمد چوگان با سه هزار و ۲۵۶ رای، عبدالرزاق ارساری با سه هزار و ۲۵۵ رای و گوهرشاد حسینی با دو هزار و ۸۷۷ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر بندرترکمن معرفی شدند.

همچنین رقیه آرخی با دو هزار و ۸۳۵ رای، فرشید کلته با دو هزار و ۷۹۵ رای، لطیفه خوجه پور با دو هزار و ۶۱۶ رای، عبدالله میرابی با دو هزار و ۵۷۱ رای و آق اویلی جعفری چوگان با دو هزار و ۴۹۸ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس