کد خبر 1234266
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

اگر خرید شما متوجه خودروهای مونتاژی و یا خودروهای وارداتی باشد، تنوع موجود در این بازارها باعث می شود تا خرید یک خودرو گاهی اوقات به یک انتخاب پیچیده تبدیل شود و گزینه های متعدد ممکن است شما را گمراه کرده و تحت تاثیر تبلیغات فروشنده ها، سرمایه خود را خرج خرید یک خودرو نامناسب کنید که علاوه بر خدمات پس از فروش ضعیف، ممکن است نیازهای شما در بخش فنی، رفاهی و یا سایر قابلیت ها را به خوبی پاسخ ندهد.

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، در طول سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند. وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به دنیای خودروی اداره شده و همواره سعی کرده نقدهای خود را بی طرف و تنها براساس واقعیت های موجود انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

تست و بررسی خودرو در خودرو بانک

خودروبانک در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود و در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت هر خودرو در بازار ایران، در اختیار هموطنان قرار می دهد.

گروه خودروبانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و خودروهای وارداتی را دارد و برهمین اساس هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به دیگر خودروهای رقیب موجود انداخته و با بررسی ویژگی های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می کند تا در همان محدوده قیمت بر روی بهترین انتخاب دست بگذارند.

.

تست و بررسی خودرو در خودرو بانک

بررسی رانا پلاس، محصول جدید ایران خودرو برای بازار

در سبد محصولات قابل عرضه ایران خودرو ماشین های زیادی وجود دارد که عموم آنان محدوده قیمتی نزدیک به هم دارند و همین موضوع باعث شده تا در نبود برندهای خارجی رقیب برای خودروسازان داخلی، محصولات ایران خودرو خودشان رقیبی برای دیگر محصولات این شرکت باشند و تنها ظاهر خودرو و برخی تفاوت های جزیی آنان است که مشتریان را ترغیب به خرید آنان می کند.

در سال 1391، ایران خودرو محصولی جدید با نام رانا معرفی کرد و از آنجایی که مشتریان ایرانی بویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه در نبود رقبای خراجی چاره ای جز خرید ماشین های ایرانی ندارند، این خودرو هم با استقبال خوبی در بازار مواجه شد و توانست سهم فروش خوبی از بازار کشور بدست آورد.

اما شرکت های خودروساز داخلی طی سال ها فعالیت و کسب تجربه کافی، خیلی خوب فهمیده اند که با اضافه کردن چند امکانات ساده و ایجاد تغییراتی در ظاهر خودرو، می توانند محصولات قدیمی و عموما تاریخ گذشته خود را بروزرسانی کرده و به عنوان خودروی مدل روز به بازار عرضه کنند. حال چنین شرایطی برای ماشین رانا پلاس صادق است و ایران خودرو اقدام به معرفی رانا پلاس با امکاناتی بیشتر کرده تا مشتریان بیشتری را با پرداخت هزینه بیشتر، ترغیب به خرید رانا کند.

این خودرو در مدل پانوراما و مجهز به سقف شیشه ای به مشتریان عرضه خواهد شد و همچنین از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی در بخش فنی خود استفاده می کند که از بزرگ ترین پیشرفت های این خودرو در نسخه جدید به شمار می رود.

در ظاهر رانا پلاس، چراغ های جلو پس زمینه تاریکی دارد و جلوپنجره خودرو هم تغییراتی به خود دیده است و همچنین در قسمت عقب شاهد بروزرسانی چراغ ها هستیم. در خودروبانک، بررسی جامع و دقیقی بر روی این خودرو و ویژگی های جدید آن شده است.

 تست و بررسی خودرو در خودرو بانک

بررسی کامل تیگو 5، کراس اوور خوش فروش بازار ایران

چری تیگو 5 یک شاسی بلند جمع و جور و نیمه لوکس از شرکت چری چین است که از سال‌ های میانی دهه نود خورشیدی توسط مدیران خودرو مونتاژ شده و به بازار کشورمان عرضه می‌ شود. تاکنون چری تیگو 5 با دو چهره به بازار کشورمان عرضه شده که شامل نسخه ‌های قبل از فیس لیفت و پس از فیس لیفت می‌ شوند.

از لحاظ کارایی، ماشین تیگو 5 را می توان خودرویی کاملا خانوادگی دانست که فضای مناسبی برای قرارگیری چهار سرنشین بزرگسال ارائه می ‌دهد. قوای فنی این خودرو نیز عملکرد اقتصادی دارد و برخلاف برخی رقبا، از پیشرانه نسبتا حجیم دو لیتری تنفس طبیعی استفاده می ‌کند که دردسرهای نگهداری از پیشرانه ‌های توربوشارژر را از بین برده است.

چری تیگو 5 در بازار کشور را می توان رقیب مستقیم جک S5 در بازار خودرو دانست که هرکدام از دو خودرو با توجه به مزایا و معایبی که دارند، توجه بخشی از مشتریان را به خود جلب کرده‌ اند که برای آشنایی بیشتر با آن می توانید مروری بر تجربه های رانندگی و بررسی های جامع خودروبانک داشته باشید.

تست و بررسی خودرو در خودرو بانک

نگاهی جامع به چری تیگو 7، کراس اوور لوکس بازار ایران

خودروی کراس اوور لوکس چری تیگو 7 در ابتدا به عنوان یک طرح کانسپت و تحت عنوان TX در سال 2012 میلادی رونمایی شد و بعد از گذشت تقریبا چهار سال، بلاخره نسخه نهایی آن به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی پکن چین رونمایی شد و همچنین پس از گذشت تقریبا یک سال، پای این کراس اوور به واسطه شریک اصلی آن یعنی مدیران خودرو در بازار ایران هم باز شد.

این خودرو از همان ابتدا با امکانات و طراحی متفاوتی که داشت، توانست با اقبال خوبی نیز همراه شده و فروش قابل قبولی در بازار ایران داشته باشد، هرچند طی سال های اخیر قیمت این خودرو به حدی بالا رفته است که شرکت سازنده آن را با قیمتی کمتر از 1 میلیارد تومان می فروشد و عملا توانایی خرید آن برای بخش بزرگی از جامعه ایرانی سلب شده است.

با این حال ماشین تیگو 7 به عنوان یک خودروی کراس اوور لوکس، هنوز هم حرف های زیادی در بازار برای گفتن دارد و می تواند با امکانات خوب و سبک طراحی متفاوت، توجه مشتریان را به خود جلب کند که تجربه رانندگی و بررسی جامع آن را می توانید در خودروبانک دنبال کنید.

چرا بررسی های تخصصی خودروبانک؟

اگر خرید شما متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، انتخاب های متعددی پیش روی شما قرار می گیرد و شاید تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و کاذب، خرید شما به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود و می تواند حین استفاده مشکلات زیادی در زمینه های مختلف، بویژه در زمینه خدمات پس از فروش برای شما بوجود خواهد آورد.

خودروبانک طی سال ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبر خودروسازی بین المللی فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزیا و معایب آنان را برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

بسیاری از بررسی های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به سایر رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار می گیرد. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه خودرو در ایران است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار داده است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس