کد خبر 1234213
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
انتخابات نمایه

فرماندار شهرستان دامغان گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر دامغان با اتمام شمارش آرا مشخص شد و هفت عضو اصلی و پنج نفر علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

به گزارش مشرق، مهدی بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان افزود: هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر دامغان به ترتیب مجتبی ایمانیان با ۴۳۸۶ رای، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملاکاظمی با ۳۹۱۴ رای، خسرو فولادیان با ۳۵۱۰ رای، سید محی الدین تقوی با ۲۹۹۷ رای، رضا زارع زاده با ۲۹۴۵ رای، علی زمانی با ۲۹۴۲ رای و حسن قادری با ۲۷۲۲ رای انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر دامغان معرفی شدند که به ترتیب مهرنوش عبداله زاده با ۲۵۷۱ رای، حسین اقبالیه با ۲۴۹۹ رای، ناصر ابراهیمی ورکیانی با ۲۴۰۲ رای، میلاد بخشی با ۲۳۸۰ رای و حسن کاتبی با ۲۲۹۲ رای، هستند.

بندرآبادی اظهار داشت: در مجموع ۴۳ نفر در شهر دامغان نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بودند.

وی افزود: در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر دامغان تعداد ۲۱ هزار و ۲۵۲ رای مصرف شد که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۸ برگ رای صحیح بود. 

فرماندار دامغان گفت: از مجموعه ستاد انتخابات و عوامل اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان که به منظور حضور پرشور مردم، تمام توان خود را به کار گرفتند و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کردند، قدردانی می کنم. 

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود داشت که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن بودند.

۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شد که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها بود.

۷۳ هزار و ۵۸۶ نفر در شهرستان دامغان واجد شرایط رای دادن و از این تعداد یکهزار و ۵۹۲ نفر رای اولی بودند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس