کد خبر 1234192
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
انتخابات نمایه

فرماندار خرم‌آباد گفت: با اتمام شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، ۹ عضو اصلی و پنج عضو علی البدل این شورا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، جعفر طولابی روز شنبه، اظهار کرد: کرم نعمتی با ۸ هزار و ۶۸۰ رای، حجت اله احمدی پور با ۸ هزار و ۵۱۷ رای، حمیدرضا با صفریان ۸ هزار و ۳۷۸ رایا ، مجید دریکوند با ۷ هزار و ۸۷۹ رای، یونس امرایی با ۷ هزار و ۲۵۱ رای، رضا بیرانوند ( کد انتخاباتی ۱۸۷) با ۶ هزار و ۶۷۵ رای، عباس قلاوندی با ۶ هزار و ۱۴ رای، هوشنگ نصیری با ۵ هزار و ۸۵۴ رای و هادی زینی وند با ۵ هزار و ۴۱۰ ، اسامی ۹ نفر برگزیده برای عضویت اصلی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد می‌باشند.

وی افزود : سجاد کاظمی، صادق جوازی، شاهین بیرانوند، حمیدرضا پیله رام و رضا بیرانوند ( با کد انتخاباتی ۱۸۶) نیز پنج عضو علی البدل ششمین شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شدند.

وی ادامه داد: نتایج شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در سایر شهرهای شهرستان خرم آباد و روستاها در حال جمع‌بندی است و بزودی اعلام می‌شود.

صلاحیت ۲۵۰ داوطلب انتخابات شورای شهرهای خرم‌آباد، زاغه و سپیددشت تایید شده و ۲۰۰ نفر از این تعداد مربوط به شهر خرم‌آباد بود، همچنین ۱۸۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات شورای شهرهای خرم آباد پیش‌بینی شده بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

انتخابات ۲۸ خرداد در ۳۱ حوزه شهری و یکهزار و ۷۰۰ حوزه روستایی لرستان برگزاری شد و ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز با ۲۴ شعبه بر روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان نظارت داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس