آقایان با اهمیت دادن به ظاهر خود، همیشه جذاب و جتلمن به نظر می‌رسند. مهم نیست شما در چه زمانی و یا در چه موقعیتی با آن‌ها ملاقات می کنید. تنها فرقی که ممکن است با شما داشته باشند این است که، تمام 6 راز خوش تیپی را به‌ خوبی یاد گرفته‌اند.

بسیاری از این آقایان بدون اینکه خودشان را به زحمت بیاندازند، سبک و استایل متناسب با شخصیت مردانه خودشان را انتخاب می کنند. آن‌ها در واقع، این کار را بصورت پیوسته، براساس یک سری قواعد خاص خودشان انجام می‌دهند. کافیست شما نیز از آن‌ها تقلید کرده و سبک ‌و ‌استایل مخصوص به خودتان را بیافرینید و حرفی برای گفتن داشته باشید.

6 راز جذاب بودن آقایان بدون اینکه خیلی خودشان را به زحمت بیاندازند

  1. خوب لباس پوشیدن مهارتی دست یافتنی است 

هنگامی که برای اولین بار، به یک سبک خاص فکر می‌کنید، ممکن است در ابتدا تصویر واضحی از تیپی که می‌خواهید بزنید نداشته باشید. و یا اینکه تعداد گزینه‌های شما برای انتخاب لباس آنقدر زیاد باشد که سردرگم بشوید. هرچقدر شما مطالعه بیشتری در مورد چگونگی خوب لباس ‌پوشیدن و تصمیم‌گیری‌های درست در مورد ظاهر خود داشته باشید، انتخاب برای شما راحت‌تر می‌شود. این یک خصوصیت عجیب و جادویی نیست که شما با آن متولد شده باشید، بلکه به مرور زمان درک درستی از ظاهر و استایل متناسب با اندام خود پیدا خواهید کرد. 

زمانیکه شما پایه و اساس خوش لباس بودن را بر اساس یک سری قواعد اولیه رعایت کنید، مطمئنا قدردان پارچه و لباس‌هایی خواهید شد که ظاهر شما را چندین برابر جذاب خواهند کرد.

6 راز جذاب بودن آقایان بدون اینکه خیلی خودشان را به زحمت بیاندازند

  1. سعی کنید روی سبک زندگی شخصی و اهداف خود متمرکز شوید

زمانیکه که شما متوجه شدید کدام لباس‌ها کلاسیک هستند و هرگز از مد نمی‌افتند، آنجاست که باید یاد بگیرید کدام را به صورت روزمره بپوشید. گرچه داشتن یک دست کت و شلوار ایده‌ی جالبی است، اما اگر یک تعمیرکار خودرو هستید بندرت فرصت پیدا می‌کنید این ست لباس را بپوشید. از طرفی، حتما برای شما پیش می‌آید که بخواهید مسافتی طولانی را با نیم‌بوت چرم مردانه طی کنید.

همچنین برای شما مهم است بدرستی درک کرده باشید، چرا باید خوب لباس بپوشید. آیا شما به دنبال کسب امتیاز در محیط  کاری خود هستید و می‌خواهید خود را به عنوان یک فرد موفق و حرفه‌ای به همکاران معرفی کنید؟ و از همه مهم‌تر آیا با انجام این کار، احساس رضایت در شما ایجاد می‌شود؟

شما روی این نکات تمرکز کرده‌اید، بعد از آن اولین کاری که باید انجام دهید تهیه چک لیست برای خودتان است. اینکه می‌خواهید چه گزینه‌هایی به کمد لباستان اضافه شود. انجام این کار، شما را از خرید لباس‌های غیرضروری منع کرده و اطمینان حاصل می‌کنید برای آنچه که تصمیم به خرید دارید، کمترین هزینه را پرداخت کنید.

  1. منتاسب با سایز خود لباس بپوشید 

شما می‌توانید باکیفیت‌ترین و گران‌ترین لباس‌های دنیا را خریداری کنید، اما اگر مناسب سایز شما نباشد، هیچ جذابیتی در ظاهر شما ایجاد نخواهد شد. همانطور که شما برای لباس‌های راحتی خود در خانه، خیلی وسواس به خرج نمی‌دهید. لباس با سایز نامناسب می‌تواند  تناسب اندام شما را زیر سوال ببرد و شما کوتاه‌تر، بلندتر، و یا لاغرتر نشان دهد. با این کار شما تمام فرصت‌ها و موقعیت‌های مناسب را از دست می‌دهید و مجبور می‌شوید دوباره از نو شروع کنید. (متوجه منظور ما شدید؟)

گاهی اوقات آقایان ترجیح می‌دهند لباسی انتخاب می‌کنند که برای آن‌ها بزرگ باشد، زیرا می‌خواهند درشت‌تر از آنچه هستند، به نظر برسند و یا با آن لباس‌های گشاد، احساس راحتی بیشتری بکنند.  از طرفی، گرچه سبک جدید لباس‌هایی که بر روی بیلبوردهای سطح شهر دیده می‌شوند، بسیار وسوسه‌انگیز است، اما بر روی هر مردی جواب نمی‌دهد. بنابراین در انتخاب سبک‌هایی که ممکن است فقط چند روز، برای شما جذاب باشد ، توجه کافی داشته باشید.

6 راز جذاب بودن آقایان بدون اینکه خیلی خودشان را به زحمت بیاندازند

  1. تا آنجا که در توان‌تان است لباس باکیفیتی خریداری کنید

زمانیکه تناسب اندام ایده‌آلی ندارید، با انتخاب لباس‌هایی با بهترین جنس پارچه و طراحی فوق‌العاده می‌توانید این کاستی‌ها را جبران کنید و بسیار خوش‌استایل به نظر برسید. یکی از بهترین نمونه‌هایی که تیپ شما را کامل می‌کند، انتخاب کفش متناسب با لباس‌تان است. پوشیدن کفشی با دوخت خالی و جنس چرم، همیشه موردپسند آقایان بوده و در مقایسه با کفش‌هایی که کیفیت پایینی دارند، حس اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد می‌کند.

زمانی که شما دقت بیشتری روی خریدهای خود دارید، نه تنها بسیار زیبا به نظر می‌رسند، بلکه مدت زمان بیشتری شما با آن‌ها زندگی خواهید کرد. به عنوان مثال، داشتن یک کفش باکیفیت مخصوص پیاده‌روی که کاملا فیت پای شما باشد، باعث می‌شود هر موقع که آن‌ها را می‌پوشید، احساس  راحتی بیشتری کنید و انگیزه بیشتری برای راه‌رفتن داشته باشید.

5- کمد لباس‌های خود را همیشه مرتب نگه دارید

شما لباس‌هایی دارید که بیشتر اوقات از آن‌ها استفاده می‌کنید و خیالتان از بابت داشتن چنین ست کاملی راحت است. اما اگر همین لباس‌ها چروکیه و نامرتب، گوشه کمد دیواری شما افتاده باشند، نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تازه پنج دقیقه قبل از اینکه خانه را ترک کنید، به خودتان فشار می‌آورید که مثلا تی‌شرت طوسی خود را کجا گذاشته اید؟  توجه به مرتب نگه داشتن کمد لباس‌ها و چینش مرتب آن‌ها، باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود.

اگر صبح‌ها به زور از خواب بیدار می‌شوید، عادت کنید لباس‌هایی که  فردا می‌خواهید سر کار بپوشید را در جای مشخصی قرار دهید. با این کار ذهن شما با آرامش بیشتری، روی کارهای مهم فردا متمرکز می‌شود.

6 راز جذاب بودن آقایان بدون اینکه خیلی خودشان را به زحمت بیاندازند

6- استایل‌تان همیشه بروز باشد
همانطور که می‌دانید شما تنها یک راه‌ حل برای شیک بودن ندارید. همینطور ممکن است احساس کنید که، در این مسیر خیلی ثابت و تکراری مانده‌اید. برای اینکه این احساس را از خود دور کنید، نگاهی به اینترنت و افراد فشن معروف بیاندازید و یا ترند امسال را دنبال کرده و متناسب با هیکل و اندام خود، تغییراتی در سبک لباس پوشیدن خود ایجاد کنید. با این کار شما ست‌هایی از لباس‌ها و اکسسوری‌ها را مشاهده می‌کنید که شاید اصلا فکرش را هم نمی‌کردید. از طرفی، شاید شما با خرید گزینه‌هایی خاص از هدیه لاکچری برای آقایان، در بروز نگهداشتن استایل و تیپ خود پیشرفت زیادی بکنید.

وب سایت گل بچین چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟

خرید اینترنتی یکی از کارهای مورد علاقه آقایان برای خرید لوازم مورد نیازشان است. همه ما می‌دانیم که آن‌ها خیلی حوصله‌ی رفتن به خرید و معطل شدن در فروشگاه‌ها و پاساژها را ندارند. بنابراین خرید اینترنتی بهترین روش برای مشاهده و سفارش اینترنتی کالاهای مورد نیاز است. سایت گل بچین به نشانی (golbechin.com) با معرفی بهترین محصولات موجود در بازار، خرید را برای شما راحت کرده است. لوازمی مانند اکسسوری‌های مردانه، عطر و ‌ادکلن، لباس‌ و گجت‌های به روز را می‌توانید در گل بچین مشاهده کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس