اعمال جریمه

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد از امشب(شنبه) از سر گرفته می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عین الله جهانی روز شنبه، افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه منع تردد شبانه لغو شده بود و خودروها جریمه نمی شدند. همچنین ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده بود.

بیشتر بخوانید:

شهروندان نگران پیامک‌های ارسالی جریمه نباشند

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این دو شب، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه بود.

جهانی با اشاره به ارسال پیامک هایی مبنی بر بررسی تردد هموطنان در طرح شبانه گفت: مردم نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه نباشند زیرا جریمه‌ها اعمال نمی‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اضافه کرد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی همچنان به این شهرها ادامه دارد.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پیمان US ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    در نیمه اول سال ، شروع محدودیت تردد ساعت 22 اعلام شده است با این خبر شما مردم ناراحت می شوند که چرا مسئولین جایزه مشارکت گسترده مردم را با محدودیت بیشتر می دهند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس