کد خبر 1234076
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
قاضی‌زاده هاشمی رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه از ابتدای ثبت نام قاضی زاده هاشمی و احراز صلاحیت ایشان توییت های جعلی در خصوص انصراف وی از کاندیداتوری پخش شد.

به گزارش مشرق، مصطفی طالب پور با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: در ادامه مسیر نیز توییت هایی از اکانت های جعلی که به نام او و رییس ستادش ساخته شده بود در فضای مجازی منتشر شد و اخباری این چنین را مخابره کردند و برخی رسانه ها هم مصاحبه های جعلی منتشر کردند که با پیگیری ها از خروجی رسانه ها حذف شد.  

طالب پور اظهار کرد: یکی از شوک های دیگر این بود که صدا و سیما در آخرین روز تبلیغات و همزمان با گفت وگوی ویژه خبری، خبر انصراف او را پخش کرد و سایر خبرگزاری ها آن را نشر دادند و امروز هم  در روز رای گیری طی دو مرحله صبح وبعد از ظهر پیام جعلی در خصوص انصراف قاضی زاده مطرح شد.

وی ادامه داد: از صبح شاهدیم در برخی شعب اخذ رای در یک مورد در کرمانشاه و سه مورد در لرستان روی نام قاضی زاده خط کشیده بودند و اعلام کردند او انصراف داده است، در تایلند هم کد قاضی زاده را اشتباه نوشته بودند، در برخی شعب شهرستان ها نام او را به اشتباه هاشمی و یا صرفا امیر حسین قاضی نوشته بودند که منجر به ابطال آرا وی می‌شود، در سایر استان ها نیز در برخی شعبات عوامل اجرایی اعلام کرده اند قاضی زاده انصراف داده و بهتر است به او رأی ندهید که بیش از بیست گزارش شکایت در این رابطه تنظیم شده و به رابطه ستاد انتخابات کشور تحویل داده شد.

نماینده قاضی زاده بیان کرد:  تخلفات کرمانشاه و لرستان پیگیری شده، در کرمانشاه تابلوی مربوطه اصلاح شد ولی در لرستان نتیجه ای اعلام نشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    به این میگن کیش شخصیت! دقیقا جلوی دوربین میگه به " او " رای بدید ولی اینجا ... هر دو طرف، بلکه سه طرف را باختی آقای قاضی زاده هاشمی.
  • احمد IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    در شعبه محل ما درخرم آباد گلدشت غربی اسامی درست بود اما یک شعبه بعداز ظهر کلا تعطیل وبسته شد ! دانشگاه باز ویک شعبه در مدرسه شهید آوینی درجایی پرجمعیت جنوب شهربسته شد !!
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    آقا سید مواظب باش راه میرحسین موسوی و محمود احمدی نژاد رو جلوی پای شما نزارن! فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    5 1
    از همه کاندیدا بهتر ایشونه
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    جناب قاضی زاده چقدر رای داشتی به نظر خودت ؟!!!!! بگو خجالت نکشید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس