پروژه جدید ضدانقلاب پس از شکست پروژه تحریم کلید خورد/ هواداران نامزدها هوشیار باشند

برخی از رسانه های معاند جمهوری اسلامی با منتشر کردن پیام هایی تلاش دارند اینگونه اعلام کنند که در انتخابات تقلب شده است.

به گزارش مشرق، پس از اینکه تلاش های یک سال اخیر معاندین جمهوری اسلامی برای تحریم انتخابات با حضور گسترده مردم ایران پای صندوق رای شکست خورد، از دقایقی قبل بی بی سی و برخی از رسانه های معاند جمهوری اسلامی با منتشر کردن پیام هایی تلاش دارند اینگونه اعلام کنند که در انتخابات تقلب شده است آن هم در حالی که هنوز شمارش آرا در هیچ شعبه ای آغاز نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    25 4
    مردم خردمندانه و عاقلانه فکر کنند در دام بی بی سی ها و بی بی سی چی ها نمی افتند ، جالبه چرا اینقدر رسانه‌های خارج از کشور داریم که به فارسی خبر و سریال و .... می دهند ، چقدر دلسوز داریم ، خودمان خبر نداشتیم، مخصوصا ملکه انگلیس و سعودی ها ، چقدر برای مردم ایران پول خرج می کنند تا ما را آگاه کنند و دچار زحمت نشویم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 0
      در روز قیامت ، آن افراد و مسئولین و هر کسی که به جای حمایت از اسلام و مسلمین و مستضعفین ، همصدا با اجانب و مفسدین دنباله رو مستکبرین و منافقین و کفار بوده اند و تنها گوششان را به حرفهای رسانه های معاند و لیدرهای ضد انقلاب و افراد ضد اسلام میدادند ، بدانند که بد معامله ای با زندگی اخروی خود کرده اند. چون نه شفیعی در آن روز الهی از بین اولیاء خدا و شهدا دارند و نه روئی برای نگاه کردن به نامه اعمالشان. خدا هدایتشان کند تا توبه کنند از تقصیر و کج فهمی و بی خردی که باعث آسیب به اسلام و مسلمین و پایمال کردن خون شهدا کرده باشند . .جناب آقای .... نژاد قسم جلاله حاج قاسم شهید و وصیتنامه سرار پند و اندرز، آن مجاهد خستگی ناپذیر را شنیدی و آن حرفها را زدی ؟!!!!! . خدایا ما را به آنی و کمتر از آنی به حال نفس اماره مان وامگذار. آمین یا رب العالمین . اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    27 5
    گوش ماازاین حرفاپره.ازدشمن جزدشمنی انتظاردیگه ای هم نمیره.بخش ناراحت کنندش بعضی همراهیای داخلیه
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      11 3
      باز هم بهائیان صفت سنگ روی یخ شدند!!!
  • مهدی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    19 6
    بی‌بی سی دروغگو ودشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.!!!
    • دیدگا IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 0
      متاسفانه غلط زیاد میکنن! تا حالا هم غلط زیاد کردن و خواهند کرد!
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    13 5
    غلط کردن بیشرفها.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    در انتخابات تقلب نشده ولی تخلفات قابل توجهی توسط بر گزار کنندگان دولتی صورت گرفته که اگر نمیگرفت ارای شرکت کنندگان و رئیس جمهور منتخب یقینا خیلی بیشتر از اعداد و ارقام کنونی بود . باید از وزارت کشور و برگزار کنندگان انتخابات علیرغم تذکر مقام معظم رهبری در شامگاه چهارشنبه 26 / 3 / 1400 در برگزاری سالم و منظم انتخابات گلایه کرد و باید متخلفین شناسایی شده و موا خذه شوند . گویی جریان خاص دولتی تا اخرین لحظات از کار شکنی دست بر نداشت و در برگزاری انتخابات حماسی واقعا کار شکنی کرد .
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    کهنه شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هم بی بی بی بیب سی کهنه شده هم ملت حوصله این حرفای کهنه رو ندارن . خووووووووووووووووووووووووووووب میدونین از صبح تا شبم بگین، فایده نداره. همه تو مراکز اخذ رای متحد بودن : آقای رئیسی !!!!! گروه همتی هم مشخص بودن و خودشونم امیدی نداشتن! کلا مردم حالشون از اصلاح طلبها بهم خورده. سی سال انقلاب رو دوشیدند و جوانهای مومن رو تو حاشیه پرت کردند!!!! انشالله اغاز انقلاب دوم : انقلاب شکوفایی و جهادی : سال 1400 هجری شمسی
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    شامورتی بازی ! خخخخخخخخخخخخخ! دم شیطون رو با تبر بریدن باید جیییییییییییییییغ بزنه خب! دغل بازهای پیر پاتال!
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    لعنت خدا بر بی بی سی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس